Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 jeg så på programmet i ca 10min. men jeg tror at lene vinner. eller at hun kommer ett stykke. men som sagt, jeg har ikke sett så mye på det..
Arwen Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Jeg kan finne ut hvem som vinner, hvis noen er interesert. En jeg kjenner vet, men jeg har bedt henne holde det for seg selv en så lenge..
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Jeg tror han Max Marius blir med en stund, til tross for at han har et fårete blikk og verdens nest teiteste navn som nærmest roper etter billige ordspill...
Gjest Cruella Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 Jeg tror han Max Marius blir med en stund, til tross for at han har et fårete blikk og verdens nest teiteste navn som nærmest roper etter billige ordspill... Nå er jeg dristig, jeg vet det, men jeg tror jaggu han stikker av med seier'n og. Skulle ihvertfall ikke forundre meg...
*M* Skrevet 3. september 2003 #8 Skrevet 3. september 2003 Bare det ikke blir den blonde frisøren fra Haugesund, er det akkurat det samme for meg!
Glitterchick Skrevet 9. september 2003 #11 Skrevet 9. september 2003 Så norske ungkaren for første gang i går, og bare for å avspore litt, er ikke dette egentlig en ganske flau produksjon? Luksusvillaen hvor jentene bodde var i ett boligstrøk utenfor Oslo med madrasser på gulvet og skikelig dårlig interiør. Max Marius (?) blir intervjuet med masse flass på den sorte t-skjorta, en av jentene sitter gjennom ett intervju med ett hår i munnen, dårlig kameraføring.. Kanskje detaljer, men resultatet ser så hjemmemekka ut! Greit at det ikke er Las Vegas-glamour, men kanskje en liten mellomting? Glitterchick - som syns sånne programkonsepter er så fjernt fra virkeligheten i utgangspunktet at "sosialrealistisk" filming liksom ødelegger litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå