Gå til innhold

Svømme med delfiner i Tyrkia :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg skal til Side i sommer og så at det på et badeland i nærheten er mulighet for å svømme med delfiner. Noen som vet hva prisen er og ikke minst - er det noen her som har gjort det? Har ønsket å gjøre dette i mange,mange år, og ENDELIG!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har svømt med delfiner på Cuba. Knallkult, har du muligheten så gjør det!! Helten min 'surfa' på to delfiner (en snute under hver fot, for en balanse de dyrene har!), og jeg (med seksåringen på ryggen) hang etter ryggfinnene på dem, èn i hver hånd. Opplevelse :biggrin:

Endret av gustav
Gjest Trolletrine
Skrevet
Har svømt med delfiner på Cuba. Knallkult, har du muligheten så gjør det!! Helten min 'surfa' på to delfiner (en snute under hver fot, for en balanse de dyrene har!), og jeg (med seksåringen på ryggen) hang etter ryggfinnene på dem, èn i hver hånd. Opplevelse :biggrin:

Innbiller meg at jeg får hendene fulle med bare èn delfin :fnise: Men høres helt fantastisk ut!!!

Skrevet

Vil bare advare mot den kyniske utnyttingen av delfiner i underholdnings- og turistindustrien. Det er sikkert en flott erfaring, men bare ha det i bakhodet. Jeg ville ikke lagt igjen et penger som holder delfiner i fangenskap i hvert fall. Bare hvis det er tydelig at delfinene er frie og kommer til menneskene helt frivillig.

:)

Skrevet
Hehehe...tro det eller ei - men har faktisk søkt uten å finne noe :fnise: Men her stod jo ALT! Tusen, tusen takk :)

hehe, ja, det er ikke alltid søkene treffer:) Men bare hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...