Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig for dere at typen går overens med vennene dine?

Jeg tenker at møter jeg en fyr som ikke liker vennene mine, eller omvendt så gidder jeg ikke gå videre med han...

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var yngre tenkte jeg som deg. Da jeg falt for min nåværende type tenkte jeg at jeg ikke brydde meg noe om hva vennene mine syntes om ham, for jeg falt pladask og syntes at han var helt fantastisk uansett. Heldigvis går vi begge godt overens med de fleste venner og familiemedlemmer, for livet blir litt lettere da.

Skrevet

Det er veldig viktig for meg, og vi har mye samme gjeng nå, men jeg vet ikke om jeg ville latt det være utslagsgivende om jeg merket det var rett på andre måter.

Skrevet

Jeg og kjæresten har felles venner

Og jeg har "barndomsvenninner" som jeg har jentefester med og drar på shopping med. Han har møtt noen av de, liker noen få, og har aldri tilbrakt mer enn 5 minutter med de ( bortsett fra kjøring til/fra fest ). Han er litt eldre enn de (og meg), og jeg har ingenting imot at han ikke trives i selskap av mine venninner.

Alle hans kompisser derimot er vi begge gode venner med, og de(og han) vil alltid ha meg med på gutteturer og biltreff :)

Skrevet

Det er ikke viktig får meg i det heletatt...

Brydde meg om det før, men ikke nå. Jeg velger selv hvem jeg er sammen med, å ikke vennene mine:) Gode venner er der får deg å støtter deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...