HellyBelly Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Hei! Hvordan skal jeg oppbevare salaten slik at den holder seg frisk og sprø? Jeg tenker ikke på vanlig kinakål og isbergsalat, men disse man kjøper i små potter (vet ikke hva de heter.. ) Jeg pleier å beholde den i en vanlig plastpose på kjøkkenbenken, men den blir så fort vissen. I kjøleskapet er det jo for kaldt? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 samme----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Salaten kan du oppbevare i kjøleskapet! Det er sikkert rapidsalat du tenker på, jeg bruker å sette den i døra der m melka, og det funker bra. Her finner du informasjon om hvordan du skal oppbevare all mulig frukt og grønt: http://www.bama.no/Internett/default.asp (trykk på produkter->frukt og du får frem en liste som inneholder alle produkter og mye informasjon om disse) Ulempen med frukt og grønt man kjøper på butikken er ofte at de som jobber der ikke aner noe om hvordan man skal behandle det-> det allerede er ødelagt omtrendt før du har fått det hjem i hus vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå