Lotte20 Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Var og prøvde kjoler igår, og forelska meg totalt i en helt spesiell en. Typisk; jeg fikk ikke med meg navnet på kjolen/designeren - det var så masse inntrykk.... Men jeg kan jo prøve og beskrive den litt.... Offwhite (er det ikke det de heter når de ikke er kritthvite) denne har en varm tone i seg. Broderier i gull øverst over brystet og bak på slepet En kant med broderier nedover langs kjolen, foran på den ene sida Slepet er sånn passe langt Kan brukes med og uten stropper Dama i salongen viste meg kjolen på et bilde også, og typisk for alle bildene av denne deigneren var at modellene var utrolig høye, stramt oppsatt hår. Bildene virker veldig beige,modellene stor rett opp og ned og bakgrunnen er helt nøytral. Noen som kan hjelpe meg ??? Har så lyst og vise den til mamma'n min. Må bestemme meg idag om jeg skal ha den....På salg til halv pris Lotte
Zianta Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Beskrivelsen passer jo til 100 vis med kjoler. :o Hvorfor ikke ringe eller stikke ned til brudesallongen og få navnet.
Lotte20 Skrevet 2. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2003 Må vel gjøre det da....Føler meg litt teit, som ikke fikk det med meg.... :blunke:
Drew Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 TIPS! Søk på nettet på noen av de mest kjente merkene og kikk på bildene, kanskje du kjenner igjen kjolen...
liv-b Skrevet 2. september 2003 #5 Skrevet 2. september 2003 Kan det ha vært Pronovias? De modellene pleier å se slik ut, og bildene er vel litt beige? Hmmm, en skikkelig nøtt
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Kan du finne den her da: Pronovias Under Preview 2004 er det bilder i beige.
Pip Skrevet 2. september 2003 #7 Skrevet 2. september 2003 Hmm... jeg tror jeg vet hva slags designer det er... Må bare lete bittelitt (har sett mange bilder av kjoler her inne... nå er jeg gift da, men satser på at jeg er bittelitt oppdatert fremdeles... Hehe) Kan det være St.Patrick? http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...s.php?cat_id=43 Disse kjolene fører de på Brudehuset (der jeg kjøpte min (Pronovias-) kjole), og jeg tenkte på dem da jeg så hvordan du beskrev din... Lykke til med bestemmelsen og alt iallefall!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #8 Skrevet 2. september 2003 Det kommer helt an på hvor du var og prøvde også. De forskjellige brudesalongene fører merker som ikke de samme i området har. F.eks så er det Brudekjolen som har pronovias i oslo, og ingen andre. Lykke til. P.
Lotte20 Skrevet 3. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2003 De første jeg også tenkte på var Pronovias og St Patrick, men der fant jeg ingenting. Men til slutt fant jeg den; Benjamin Roberts 036. Kjolen ser totalt ulik ut på bildet, men det er iallefall den. Og jeg kledde den mye bedre en hu modelldama ( ) Nå er den bestilt og delvis betalt. Skal inn til byen og få den tilpasset om et par uker. Ååååå som jeg gleder meg til å få den i hus.
Gjest MrsL Skrevet 3. september 2003 #10 Skrevet 3. september 2003 Vil se vil se - men finner den ikke på B. Roberts sine sider
Lotte20 Skrevet 3. september 2003 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2003 Den er ikke på hjemmsidene deres, du må gå på kvinneguiden sitt kjolegalleri.
Lotte20 Skrevet 3. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2003 Har ikke lært meg dette med å sette inn bilde / lage link enda.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #14 Skrevet 3. september 2003 Her er den: Benjamin Roberts 036 Nydelig kjole da!!
Lotte20 Skrevet 3. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2003 Noen som har andre bilder av denne kjolen ? Den såg jo så annerledes ut på denne modellen enn i virkligheta. Dessutem er den bare helt nydelig bak. Lekkert slep og snøring i ryggen.
Lotte20 Skrevet 3. september 2003 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2003 De hadde den på excellent i innherredsveien. masse fine kjoler anno 2003 til halv pris. ikke alle hadde vært brukt en gang !! Jeg fikk min for 6500,- :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #19 Skrevet 3. september 2003 Her er flere bilder: Framsiden av kjolen Baksiden av kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå