Gjest Heidie Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 (endret) For 2 måneder siden så kjøpte jeg et par produkter fra en side som heter FaceFront Cosmetics, og det begynner jeg virkelig å angre på! Jeg har ikke fått varene, og har sendt dem 11 mail... til hver av epostadressene deres..... uten å få svar.. på hjemmesiden dere står disse kontaktadressene: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] jeg fikk feilmelding "epostadressen eksisterer ikke" da jeg prøvde å sende til clientcare og orders, og de to andre svarer ikke. Noen som har noen som helst slags erfaring med denne nettbutikken? Jeg har jo sett folk på youtube som har produktene deres, så det kan jo ikke bare være svindel, men jeg begynner å lure. Merkelig at det ikke går ann å få tak i dem... Hilsen Heidi Endret 26. januar 2010 av Heidie
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Fant dette blogg innlegget http://frescophyrra.blogspot.com/2009/02/i...-facefront.html, høres jo fryktelig kjipt ut. Håper du betalte via PayPal da
lillelilje Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Å nei det er kjedelig!! Men har dessverre har ikke bestilt derfra. Merkelig det der med mailen også. Holder de til i England eller i usa? Har en følelse av at mye fra england har tatt litt ekstra tid pga all snøen (de fem cm det er snakk om) men 2 mnd virker mistenkelig lenge ja.. fortell om du finner ut av det!
Gjest Heidie Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Fant dette blogg innlegget http://frescophyrra.blogspot.com/2009/02/i...-facefront.html, høres jo fryktelig kjipt ut. Håper du betalte via PayPal da Kredittkort, men pengene kan jeg jo få igjen uansett
Gjest Heidie Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Å nei det er kjedelig!! Men har dessverre har ikke bestilt derfra. Merkelig det der med mailen også. Holder de til i England eller i usa? Har en følelse av at mye fra england har tatt litt ekstra tid pga all snøen (de fem cm det er snakk om) men 2 mnd virker mistenkelig lenge ja.. fortell om du finner ut av det! Dette er nok ikke snø, er nok heller svindel og dårlig kundeservice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå