Gå til innhold

Fjerne venneforespørsel på FB?

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Er det mulig å fjerne en venneforespørsel på Facebook? Som jeg (liksom) har sendt til en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bare har sendt den på liksom er det jo ikke noe stress ;)

Skrevet

jo, det går an!!

Bare gå innpå personen og trykk den vekk, visst han ikke har svart enda!!

Gjest Trolletrine
Skrevet
jo, det går an!!

Bare gå innpå personen og trykk den vekk, visst han ikke har svart enda!!

Det gikk jo!!! Tusen takk :)

Skrevet

Bare vær klar over at dersom personen du la til som venn har e-postvarsling på venneforesørsler vil ikke mailen h*n fikk forsvinne selv om du har trukket tilbake forespørselen. H*n vil derfor være klar over at du på et eller annet tidspunkt sendte friend request.

Gjest Trolletrine
Skrevet
Om du bare har sendt den på liksom er det jo ikke noe stress ;)

Hehehe...see your point :ler: men jo, stress er det likevel. Jeg trodde det var h*n som hadde sendt forespørsel til meg, og jeg svarte. Men så viste det seg at det var en felles bekjent som hadde foreslått meg - ergo at JEG plutselig har sendt forespørseluten å faktisk vite om det.Hvis du skjønner knotete forklaring :fnise: Og siden forholdet mellom meg og vedkommende er en smule kleint, så syntes jeg det var litt ubehagelig at vedkommende ikke engang gidder å fjerne eller svare på forespørelsen "min". Og nå fikk jeg den endelig bort.Jippi!

Gjest Trolletrine
Skrevet
Bare vær klar over at dersom personen du la til som venn har e-postvarsling på venneforesørsler vil ikke mailen h*n fikk forsvinne selv om du har trukket tilbake forespørselen. H*n vil derfor være klar over at du på et eller annet tidspunkt sendte friend request.

Det kan jeg leve med -spesielt siden jeg vet personen har sett forespørselen for leeenge siden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...