Shade Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Februar er vanligvis en av de aller beste månedene Frokost på sengen og kake på morsdagen Blomster og romantikk på Valentinsday Bolle med krem og syltetøy + kakao på fastelavenssøndag (hender den er i mars da men man vet ihvertfall at den er rett rundt hjørnet) I det hele tatt 3 fine dager med kos og snop. Men i år..? Alt er samlet på en dag, søndag 14 februer! Jeg får nesten litt lyst til å trampe i gulvet som en liten unge og rope "Det er urettferdig!" Men men, jeg kommer nok over det (trenger bare litt tid..)
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Februar er vanligvis en av de aller beste månedene Frokost på sengen og kake på morsdagen Blomster og romantikk på Valentinsday Bolle med krem og syltetøy + kakao på fastelavenssøndag (hender den er i mars da men man vet ihvertfall at den er rett rundt hjørnet) I det hele tatt 3 fine dager med kos og snop. Men i år..? Alt er samlet på en dag, søndag 14 februer! Jeg får nesten litt lyst til å trampe i gulvet som en liten unge og rope "Det er urettferdig!" Men men, jeg kommer nok over det (trenger bare litt tid..) Nei nei nei, du må bare være litt kreativ! Øv på bolleoppskriften søndagen før. Det er tross alt viktig å vite at den funker. Og avtal en superdate søndagen etter. Finn på en teit grunn. (typ: vi har jo vært sammen i 2872 dager! Det må feires!)
Shade Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Haha takk for gode tips Jeg avtalte faktisk med min kjære i går kveld at vi skal ut lørdagen helgen før så nå skal jeg bare sette av søndagen til å øve på boller
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Bare hyggelig! Bare si fra om du trenger flere unnskyldninger, jeg er veeeldig flink til å finne på!
Wonders Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 frokost på senga; fikk dette svaret i et ukeblad....Vil du ha frokost i senga får du sove på kjøkkenet!
Shade Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2010 frokost på senga; fikk dette svaret i et ukeblad....Vil du ha frokost i senga får du sove på kjøkkenet! Frokost var vel kanskje å ta litt hardt i Jeg vil bli mer enn glad nok for kaffe på senga etter at jeg har sovet til 10-11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå