Gå til innhold

Har møtt en fyr på datingside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare ha noen å snakke med i sene timer. Likevel holdt jeg kontakten med en og vi skriver lange brev, har like verdier og mål etc.

Denne mannen har bedt meg ut på kino, middag og vil virkelig møte meg. Jeg har nølt siden jeg ikke vil være en av 1000 man treffer på date, og det var ikke intensjonen min fra starten av ( da blir det fair nok da jeg har forståelse for at det er slik det foregår.

Hvertfall, jeg er ærlig og har fortalt denne mannen det- de reagerte han med at han skulle se det fra min side og ikke være pålogget på en uke for å bevise for meg at det bare var meg han ville treffe.

Jeg kunne nå han på telefon sa han.

Si meg, dere med mer erfaring på nettdating enn meg, er det vanlig at menn beviser ting for damer de aldri har møtt? vi har hatt skikkelige gode samtaler da, og jeg kikker etter han hver dag.. men nei- han er avlogget denne uken;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han beviser da strengt tatt ingenting. Finnes andre måter å holde kontakt på! ..som han selv nevnte, ved mobil.

Men nei, jeg har aldri "møtt" på noen på nett som må bevise ting for meg.

Skrevet
Han beviser da strengt tatt ingenting. Finnes andre måter å holde kontakt på! ..som han selv nevnte, ved mobil.

Men nei, jeg har aldri "møtt" på noen på nett som må bevise ting for meg.

Jeg vet det, cluet er at jeg ikke har ringt han ennå fordi grunnen jeg nevner ovenfor og at han vil bevise at det bare er meg han skriver med og vil treffe.

Synes egentlig hele greien er latterkick

Skrevet

Skjønner ikke hva som skulle være så galt ved å møte denne mannen? Og hvorfor må han bevise noe som helst før dere har møtt hverandre?

Om han var en du kom i snakk med på et utested, f.eks., så hadde du jo ikke forlangt at han ikke skulle snakke med noen andre resten av kvelden - etter at du var kommet i snakk med han, ikke sant?

Cluet er hva han gjør etter at dere har møttes - og dersom dere liker hverandre da. Da kan det være kjipt om han henger på datingsida fremdeles, hvis dere begynner å ha noe på gang.

Skrevet
Skjønner ikke hva som skulle være så galt ved å møte denne mannen? Og hvorfor må han bevise noe som helst før dere har møtt hverandre?

Om han var en du kom i snakk med på et utested, f.eks., så hadde du jo ikke forlangt at han ikke skulle snakke med noen andre resten av kvelden - etter at du var kommet i snakk med han, ikke sant?

Cluet er hva han gjør etter at dere har møttes - og dersom dere liker hverandre da. Da kan det være kjipt om han henger på datingsida fremdeles, hvis dere begynner å ha noe på gang.

Hahahah,nei jeg vet- det var hans forslag, ikke mitt;)

menn altså, hehehhe

Skrevet

Vi skulle finne ut med små steg om vi var noe for hverandre.

Sikkert greit nok for mange men jeg er så fob lei av å bli vurdert av andre mennesker hele veien.

( Har en slik jobb der jeg observert, kartlagt og gransket opp i 190, 24/7....

Skrevet

Asså - det er jo muligens din sjelevenn og den store kjærligheten du går glipp av hvis du ikke møter han her..

Ta en sjans, sier jeg bare ;)

Skrevet (endret)
Vi skulle finne ut med små steg om vi var noe for hverandre.

Sikkert greit nok for mange men jeg er så fob lei av å bli vurdert av andre mennesker hele veien.

( Har en slik jobb der jeg observert, kartlagt og gransket opp i 190, 24/7....

Er du nyhetsanker på tv2?

Fra spøk til alvor. Møt mannen, men avtal at der bare skal ha en hyggelig kveld, og at dere ikke skal vurdere hverandre. Hvis målet er bare å ha det hyggelig sammen, så vil dere lykkes. En slik suksess kan føre til at dere vil gjøre det mer, og så triller snøballen ...

Oppskriften på en mislykket date er å kjøre jobbintervjustil.

Endret av I Grosny
Skrevet
Asså - det er jo muligens din sjelevenn og den store kjærligheten du går glipp av hvis du ikke møter han her..

Ta en sjans, sier jeg bare ;)

Det var det han sa, bedre å ta en sjangse enn å la være.

Jeg vet ikke, det er hvertfall vanskelig å la være å tenke på dette mennesket fordi samtalene har vært så BRA.

Skrevet

Ser ut til at fyren liker deg, og så sitter du her og omtaler det han driver med som "latterkick" og ler av ham... Hadde jeg vært ham hadde jeg blitt skuffet og sur.

Kan du ikke bare møte ham da? Du taper jo ikke noe på det om det skulle vise seg at dere ikke har kjemi uansett?

Eller så kutter du kontakten med ham tvert, og lar ham finne ei dame som ikke ler av ham bak ryggen hans?

Skrevet
Er du nyhetsanker på tv2?

Fra spøk til alvor. Møt mannen, men avtal at der bare skal ha en hyggelig kveld, og at dere ikke skal vurdere hverandre. Hvis målet er bare å ha det hyggelig sammen, så vil dere lykkes. En slik suksess kan føre til at dere vil gjøre det mer, og så triller snøballen ...

Oppskriften på en mislykket date er å kjøre jobbintervjustil.

Har vært i gjennom jobb intervju stilen- og da gav jeg beskjed. Går det ikke an å snakke vanlig med mennesker før de nødvendigvis skal vite alt om deg? .. det føles slitsomt å utlevere seg selv til fremmede, synes ingen kan kreve det av meg- det må falle naturlig

Skrevet
Ser ut til at fyren liker deg, og så sitter du her og omtaler det han driver med som "latterkick" og ler av ham... Hadde jeg vært ham hadde jeg blitt skuffet og sur.

Kan du ikke bare møte ham da? Du taper jo ikke noe på det om det skulle vise seg at dere ikke har kjemi uansett?

Eller så kutter du kontakten med ham tvert, og lar ham finne ei dame som ikke ler av ham bak ryggen hans?

Jeg ler IKKE bak ryggen hans, det kan tolkes slik- jeg er bare usikker og det er derfor det blir slik, jeg har respekt for han.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge TS er så humla vanskelig som hun er så er det ikke annet å vente. Personlig hadde jeg droppet kontakten med TS der og da. Det finens grenser for paranoia og primadonnanykker.

Skrevet
Så lenge TS er så humla vanskelig som hun er så er det ikke annet å vente. Personlig hadde jeg droppet kontakten med TS der og da. Det finens grenser for paranoia og primadonnanykker.

Å joda, jeg er heeeelt spesiell ser du, du hadde nok holdt kontakten med meg;)

Skrevet
Å joda, jeg er heeeelt spesiell ser du, du hadde nok holdt kontakten med meg;)

Det er vel neppe noe annet enn egoet ditt som er spesielt. I virkeligheten er du dønn konform og kjedelig.

Skrevet
Det er vel neppe noe annet enn egoet ditt som er spesielt. I virkeligheten er du dønn konform og kjedelig.

Var vel ett slikt svar jeg forventet meg.

Nei, jeg er ikke kjedelig, ikke har jeg primadonnanykker heller- mine tvil kommer av usikkerhet- jeg er da hvertfall ærlig om ikke annet:)

Gjest luremegpå
Skrevet
Var vel ett slikt svar jeg forventet meg.

Nei, jeg er ikke kjedelig, ikke har jeg primadonnanykker heller- mine tvil kommer av usikkerhet- jeg er da hvertfall ærlig om ikke annet:)

Det er vel en grunn til at du skrev med han, o en grunn tl at du deler det med oss. Han gir deg en sjanse, og ja, hvem som helst gjør ikke dette.

Internett kan klaffe, der jeg fant min kjære;)

Skrevet
Det er vel en grunn til at du skrev med han, o en grunn tl at du deler det med oss. Han gir deg en sjanse, og ja, hvem som helst gjør ikke dette.

Internett kan klaffe, der jeg fant min kjære;)

Det stemmer, ville høre andres synspunkter da dette ikke er vanlig for meg.

Takker for alle svar:)

Gjest luremegpå
Skrevet
Det stemmer, ville høre andres synspunkter da dette ikke er vanlig for meg.

Takker for alle svar:)

:) Veldig irriterende med de som sier at man ikke kan treffe den rette på nett, hva vet de? Jeg mener når der er så mange som treffer den rette på nett, s¨å funker det jo!

Synes han virker supergrei så faktisk holder seg avlogga for din skyld, om han ska bevise noe for deg...vel..noen føler de snakker me drømmemaen eller dama med en gang, og hvis interessen er der fra første time, ja så skal man jo satse på den feelingen!

Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet

Når du klaget din nød og sa at du ikke ville være en av 1000 så var han jo en gentlemann som ville vise at du var noe mere spesiel enn som så. På den annen side ville jeg kunne ha kommet til å tolket det slik at det er noe som ikke stemmer når man gir så lett slipp på ting.

Dette "noe" kan kanskje være at han har dårlig selvtillit i form av mye usikkerhet som gjør at han ønsker å få kontroll på situasjoner. Ved å gi deg hans netttid legges allerede temaet opp til at man binder hverandres tid.

Jeg vil tro han er litt desperat og at du på sikt kan komme til å erfare at han er selvopptatt, klengete og lite selvstendig.

Han har i allefall lagt seg rimelig flat allerede før dere engang har møttes.

Paranoid? Ja, kanskje, eller bare intakte antenner? Tiden vil vise..

Håper du skriver inn på nytt dersom du går på noen dater med han, slik at vi får høre hvordan det gikk og hvordan det var å treffe og bli litt kjent med denne mannen? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...