Gjest Gjest_Milly_* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Det fins ikke noe verre enn å vaske sokker også etterpå måtte legge de i par! Jeg legger dem aldri i par, det fins ikke noe verre.. Derfor lurte jeg på om noen av dere der ute har noen lure tips til sokkehatere? Har du noe slags "system" på sokkene?
The Kitten Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Det fins ikke noe verre enn å vaske sokker også etterpå måtte legge de i par! Jeg legger dem aldri i par, det fins ikke noe verre.. Derfor lurte jeg på om noen av dere der ute har noen lure tips til sokkehatere? Har du noe slags "system" på sokkene? Hvis det virkelig er det verste du vet, så synes jeg ikke synd på deg. Hva med å bare kjøpe hvite sokker, så slipper du å tenke på at det skal legges i par? 2
Zzyzx Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Eller kjøpe noe sånt som dette: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=1&id=1620
Gjest Gjest_Milly_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Eller kjøpe noe sånt som dette: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=1&id=1620 Det så lurt ut !
IdaEmilia Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Eller kjøpe noe sånt som dette: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=1&id=1620 haha:P Det så jo egentlig ganske smart ut da... Jeg har egentlig ikke det problemet, for jeg bruker mest strømpebukser...
LukaFrost Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Jeg parer sokkene sammen når jeg henger de til tørk. Jeg har sokker i alle mulige farger og mønstre, så det er lett å pare dem sammen. Takler bare ikke å bruke sokker som ikke hører sammen samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Kast alle sokkene du har, og gå til innkjøp av 10-20 stk sokker i nøyaktig samme farge og størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 hei. Jeg har begynt å bruke ei korg som jeg hiver alle vaskete og tørre sokker oppi. Så setter jeg meg ned og parrer sokker som er like og legger på plass. Er det flere enlige sokker igjen da, så bare ligger de der til neste vask eller neste der igjen. Til "vennen" dens kommer på besøk. Ikke et problem lenger:-)
Gjest Gjest_Appelsin_* Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Jeg parer sokkene sammen når jeg henger de til tørk. Jeg har sokker i alle mulige farger og mønstre, så det er lett å pare dem sammen. Takler bare ikke å bruke sokker som ikke hører sammen samtidig. Signerer den
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Bruker stort sett ikke sokker. Bruker uggs om vinteren, barbeint oppi. Skal jeg ha støvletter bruker jeg strømpebukse. På trening må jeg innrømme jeg har sokker, men alle er like så det spiller ikke nen rolle å pare dem. Samme med skisokker, har like ullvang.
Henkie Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Jeg bruker sokker fra Dressmann som kalles Snapsock..eller Clicksock... Det er vanlig, gode, sorte bomull sokker som nesten alle bruker daglig. Det geniale med Snapsock er festeanordningen (en slags knapp oppe i topp) som gjør at sokkene "klikkes sammen" før vask. Dermed "holder de sammen" gjennom hele vaskeprogrammet og du slipper å sortere sokker!! Genialt
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 haha:P Det så jo egentlig ganske smart ut da... Jeg har egentlig ikke det problemet, for jeg bruker mest strømpebukser... Mmm. Drømmedame:)
Bex Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Når jeg bruker sokker, er de alltid svarte, så kjøper 5-pakker på Lindex der alle er ensfargede. Så slipper man hele den prosessen med å matche sokker. Trenger jeg flere sokker, er det bare å kjøpe en ny pakke. Noen ganger stjeler jo den lille mannen inni maskina en sokk også, men det slipper jeg å tenke på! Endret 12. februar 2010 av Bex 2
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Bruker ikke sokker,så har ikke dette problemet Gå heller uten mye bedre og sunnere
gohege Skrevet 15. september 2014 #15 Skrevet 15. september 2014 Jeg parer dem før vaskekurven, skiller dem i vaskemaskinen, og parer dem igjen når de skal henges til tørk. Bruker mest ensfargede ankelsokker så de matches lett med andre. (Høres egentlig ut som en grotesk matchmaker når en ser hvilke ord som er brukt.. )
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 Jeg henger de like ved siden av hverandre på tørkestativet. Mangler det en så legger jeg den alene i skuffen for den andre dukker som regel opp i neste vask.Anonymous poster hash: 7c39e...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå