Gå til innhold

ONS - har alle hatt det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt en ONS. Er 18 år og har hatt to partnere. Hadde ikke hatt noe imot å ha en ONS hvis det falt seg slik, men det er ikke noe jeg higer veldig etter heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_panda_*
Skrevet
Ser det mye snakk om ONS. Personlig har jeg faktisk aldri hatt det. Har liksom ikke hatt sex men ei jeg ikke har hatt følelser for.

Håper jeg allikevel er normal... :) :)

Synspunkter?

Er en 29 år gammel jente og jeg har heller aldri hatt ONS.

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt det... Ser ikke ned på de som har det, synes det er 100% opp til hver enkelt hva de ønsker :)

Skrevet

Eg er 19, og eg har hatt ONS ein gong. Det var ikkje noko spesielt der og da, det var bare lyst, og det blei gjort.

Skrevet

Har aldri hatt ONS.

Men har heller aldri hatt sex med noen andre enn min nåværende kjæreste. :rødme:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

først og fremst, når man skriver ONS hører det faktisk ut som en kjønnssykdom!!:P har selv hatt det flere ganger uten å ha fått noen varige mèn og "walk of shame" er et ukjendt fenomen for meg. er som oftest bedre enn å gjøre det alene, noen gang vil man jo bare ha seg!

forstår godt at de fleste ikke vil ha en/ei som har vært rundt litt. får jo en assosiasjon til utroskap ved det, selv om det ikke er logisk! prøver så godt jeg kan å ikke dømme andre etter det siden jeg forstår hvorfor. har høvelig sex-drive selv så når jeg er singel tar det meg ikke 5 øre å ha et one-night-stand, men så snart jeg får øye for noen eller blir sammen med en, ser jeg ingen andre. de blir liksom ikke interessant lengre...

normalt? -spiller det noen rolle da???:P det er relativt.

Skrevet

Aldri hatt, og kunne aldri tenke meg å prøve heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...