Gjest Gjest_Jente 28_* Skrevet 26. januar 2010 #21 Skrevet 26. januar 2010 Flere ganger, de fleste vellykket!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #22 Skrevet 26. januar 2010 Dette er et godt eksempel på et merkelig fenomen. Er man en kvinne som har mye sex med flere partnere, er man hore. Har man få partnere og velger å ikke ha tilfeldig sex o.l, da er man prektig. Det har vel mer med hvordan man ordlegger seg. Føler ts synes at hans/hennes syn er det riktige, til tross for det falske "er jeg normal"-spørsmålet på slutten. Det blir lagt opp til at tråden skal bli et eneste langt enig-kor, for ikke å si en invitasjon til de bitre mannfolka her som liker å si at damer som "puler rundt" er horer i hver eneste tråd hvor det er halvveis relevant. Det er vel like normalt å ha ONS som å ikke ha det. Hva som er vanligst vet jeg ikke, men ingen av delene er uansett unormale. Jeg har hatt ONS. Vært mye singel i livet og foretrekker klart å ha elskere (og enda klarere å ha kjæreste, men de vokser ikke på trær), men det har blitt noen uskyldige ligg for bare en natt og.
Gjest Mann 42 Skrevet 26. januar 2010 #23 Skrevet 26. januar 2010 Det har vel mer med hvordan man ordlegger seg. Føler ts synes at hans/hennes syn er det riktige, til tross for det falske "er jeg normal"-spørsmålet på slutten. Det blir lagt opp til at tråden skal bli et eneste langt enig-kor, for ikke å si en invitasjon til de bitre mannfolka her som liker å si at damer som "puler rundt" er horer i hver eneste tråd hvor det er halvveis relevant. Det er vel like normalt å ha ONS som å ikke ha det. Hva som er vanligst vet jeg ikke, men ingen av delene er uansett unormale. Jeg har hatt ONS. Vært mye singel i livet og foretrekker klart å ha elskere (og enda klarere å ha kjæreste, men de vokser ikke på trær), men det har blitt noen uskyldige ligg for bare en natt og. ts her. Nope, er ikke akkurat mitt syn som er det eneste riktige. Det er derfor jeg spør...! For å si det slik: kanskje jeg angrer på at jeg ikke har falt for fristelsen, for mulighetene har vært der. Mange ganger. Kanskje jeg har gått glipp av noe som ikke hadde vært så følsesmessig belastende. Er du med? Hva vet jeg hva som er "normen"? Siden du svarer at "ingen av delene er uansett unormale" så er det egentlig et perfekt svar for meg!
Lotta35 Skrevet 26. januar 2010 #27 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Nei, og veldig stolt av det Endret 26. januar 2010 av Lotta35
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #28 Skrevet 26. januar 2010 Aldri hatt, og kunne aldri tenke meg å ha. Vil heller ikke ha en partner som har en sånn livsstil. Hvis han har falt for fristelsen en gang eller to så greit nok, men ikke en som har jevnlige ONS når han er singel.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #29 Skrevet 26. januar 2010 ts her. Nope, er ikke akkurat mitt syn som er det eneste riktige. Det er derfor jeg spør...! For å si det slik: kanskje jeg angrer på at jeg ikke har falt for fristelsen, for mulighetene har vært der. Mange ganger. Kanskje jeg har gått glipp av noe som ikke hadde vært så følsesmessig belastende. Er du med? Hva vet jeg hva som er "normen"? Siden du svarer at "ingen av delene er uansett unormale" så er det egentlig et perfekt svar for meg! OK. Jeg vet ikke hva som er normen jeg heller, begge deler er vel ca like vanlig. Ikke at jeg har statistikk på det, men det er i hvert fall sånn at man ikke hever øyenbrynet av hverken det ene eller det andre Jeg synes ikke ONS er noe spesielt å hige etter, jeg har gjort det og har ikke hatt noen kvaler med det men det er ikke mine største seksuelle opplevelser. Jeg har dog fått et par gode elskere/venner og en kjæreste av noe som i utgangspunktet var tenkt som ONS, så sånn sett kan du ha gått glipp av noe. Men bare den ene natten med sex med en man i teorien aldri skal møte igjen er ikke så spennende at det gjør noe. Det er bare kos der og da, et øyeblikks tilfredsstillelse. Jeg har også småangret en gang eller to, men da har det bare vært ONS også, ingen utveksling av nr, ingen konsekvenser, ingen problemer
Sarafina Skrevet 26. januar 2010 #30 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke hatt noen klassisk One Night stand - men sex uten følelser, det har jeg hatt. (det vil si, klart man likte den andre og hadde det ålreit sammen, men var vel ikke snakk om noen forelskelse.) Et par slike opplegg som varer i noen uker / måneder, men der man surrer rundt, har sex, ja dere vet. Det skjedde ikke første kvelden, men kanskje andre. :-) Dette var vel i begynnelsen av tjueårene.. nå nærmer jeg meg 30 og er forlova. En klassisk ONS (der du møter en fyr du aldri har truffet før, blir med hjem og har sex) - det hadde uansett aldri vært noe for meg. Aner jo ikke hvem man treffer - kanskje han har dame, kanskje han har hiv, kanskje han er voldtektsmann. Det vet du jo faktisk ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. januar 2010 #31 Skrevet 26. januar 2010 Ons? Nei... De vil alltid ha mer
Gjest nobilian Skrevet 26. januar 2010 #32 Skrevet 26. januar 2010 Ser det mye snakk om ONS. Personlig har jeg faktisk aldri hatt det. Har liksom ikke hatt sex men ei jeg ikke har hatt følelser for. Håper jeg allikevel er normal... :) Synspunkter? *** Ikke hatt.
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 27. januar 2010 #33 Skrevet 27. januar 2010 Det er noe jeg aldri har gjort. Ser ikke poenget. En kan da tilfredstille seg selv hvis higen etter varme i underlivet blir for stor. Vil tro at fylla har skylda i mange tilfeller også. Uff, og det å våkne ved siden av en fremmed, kanskje i en fremmed seng med hodepine og uten truse. Nei takk!
Gjest Diane Skrevet 27. januar 2010 #34 Skrevet 27. januar 2010 Nope, har aldri hatt det, og kommer aldri til å ha det, heller. Sex er noe jeg forbinder med følelser, det er noe jeg vil gi til den jeg elsker, og som jeg ser for meg en fremtid sammen med. Så den eneste jeg har gjort det med er eksen, som jeg var sammen med i 1,5 år.
SMann Skrevet 27. januar 2010 #35 Skrevet 27. januar 2010 Jeg hadde en del av det da jeg var rundt 20 år...gjerne i forbindelse med alkohol. Spenningen om kvelden/natta ble gjerne erstattet med tomhet og anger dagen etterpå. Jeg har hatt "engangssex" senere også men i tilfeller hvor begge har vært klare i toppen og hvor det kun har dreid seg om sex. Det er tilfeller hvor tenningen har vært der men ikke forutsetninger for forhold. I dag ville "pulevenninne" vært beste løsning....om jeg trenger sex uten at det er et forhold...
I Grosny Skrevet 27. januar 2010 #36 Skrevet 27. januar 2010 Dette er et godt eksempel på et merkelig fenomen. Er man en kvinne som har mye sex med flere partnere, er man hore. Har man få partnere og velger å ikke ha tilfeldig sex o.l, da er man prektig. Damned if you do, damned if you don't. Jeg tror at antall sexpartnere og eventuelle ONS er et syltynt grunnlag for å komme med bastante påstander om folk. For å svare på spørsmålet, nei jeg har aldri hatt en ONS. PS: Jeg lurer også på hva det magiske antallet partnere er, slik at man havner på den gylne middelveien mellom hore og madonna. 4
Gjest normal norsk gutt Skrevet 27. januar 2010 #37 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er singel og har hatt ONS flere ganger. Det er fantastisk å dele seng med en dame og selv engangshendelser kan være riktig intime og koselige. Jeg ønsker meg kone og barn i fremtiden, men foreløpig og en god stund fremover forblir jeg singel med behov for sex og nærhet. Halv-tre sjekking har jeg aldri drevet med, men jeg kan gjerne ha blitt kjent med dama samme kvelden vi hopper til køys sammen. Og det skjer aldri hvis ikke utseende eller kjemi er etter smak. Og hore/madonna-komplekset eksisterer ikke i den virkelige verden. Det er bare gøy å debattere. Men folk har preferanser når de velger partner og jeg har stor forståelse for at gutta ikke vil ha tøsete jenter - og at jenter ikke vil ha tøsete gutter. Dette er jo en naturlig preferanse.
Gjest Rattata Skrevet 27. januar 2010 #38 Skrevet 27. januar 2010 En gang ... ALDRI mer! Pinlig å våkne sammen med en kar, kle på seg fest-klær og gå gatelangs hjem! Nei huff å æsj... pinlig!
Gjest soffy Skrevet 27. januar 2010 #39 Skrevet 27. januar 2010 Hatt "one night stands" med 2 randoms og 2 venner. Det er vel og merke noen år siden nå. Og jeg ville ikke gjort det ingen. Man blir sittende igjen med en slags tomhet etterpå. Og anger. Huff!
juliane Skrevet 27. januar 2010 #40 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har aldri hatt ONS, men det er rett og slett fordi jeg kun har vært singel i ni måneder som voksen. Har ikke noe prinsipielt imot ONS, men "rakk det ikke" før jeg fikk meg kjæreste igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå