Gå til innhold

ONS - har alle hatt det?

Fremhevede innlegg

Gjest Mann 42
Skrevet

Ser det mye snakk om ONS. Personlig har jeg faktisk aldri hatt det. Har liksom ikke hatt sex men ei jeg ikke har hatt følelser for.

Håper jeg allikevel er normal... :) :)

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt det, og kunne ikke tenke meg det heller.

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben. Jeg har aldri hatt ONS.

Skrevet

Nei, det har ikke jeg heller, men om jeg ikke hadde vært i et forhold så lenge som jeg har vært nå, så hadde det sikkert blitt noen ONS.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Du kan jo alltids håpe :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du verden, så prektige alle er her, da. "Kunne ikke tenke meg..." "Må ha følelser..."

Jeg har hatt noen ONS oppigjennom årene, ikke flere enn at jeg husker dem. Det var selvfølgelig følelser og lyst involvert, ellers ville jeg ikke hatt sex med noen.

Endret av Belladonna
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ikke jeg heller.

Har aldri vært aktuelt siden jeg aldri har vært singel. Men tror det uansett ikke ville vært min greie.

Skrevet
Ser det mye snakk om ONS. Personlig har jeg faktisk aldri hatt det. Har liksom ikke hatt sex men ei jeg ikke har hatt følelser for.

Synspunkter?

Jeg har hatt ONS. OG det kan være ganske greit faktisk. La oss si du skal ha sex med noen du aldri skal se mer. Da er man kanskje ikke så redd for å slippe seg løs.

Skrevet
Du verden, så prektige alle er her, da. Kunne ikke tenke meg... Må ha følelser...

Jeg har hatt noen ONS oppigjennom årene, ikke flere enn at jeg husker dem. Det var selvfølgelig følelser og lyst involvert, ellers ville jeg ikke hatt sex med noen.

For min del har det ingenting med å være prektig å gjøre. Jeg kunne bare ikke tenkt meg det, enkelt og greit.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Du verden, så prektige alle er her, da.

Alle?

Skrevet (endret)
Du verden, så prektige alle er her, da. Kunne ikke tenke meg... Må ha følelser...

Dette er et godt eksempel på et merkelig fenomen. Er man en kvinne som har mye sex med flere partnere, er man hore. Har man få partnere og velger å ikke ha tilfeldig sex o.l, da er man prektig.

Damned if you do, damned if you don't. Jeg tror at antall sexpartnere og eventuelle ONS er et syltynt grunnlag for å komme med bastante påstander om folk.

For å svare på spørsmålet, nei jeg har aldri hatt en ONS.

PS: Jeg lurer også på hva det magiske antallet partnere er, slik at man havner på den gylne middelveien mellom hore og madonna.

Endret av Iah
Skrevet

Nei, jeg har ikke. Jeg kjenner folk som har hatt det, men de utgjør en minoritet i min omgangskrets. Dette gitt at folk forteller sannheten.

Skrevet

Synspunkter?

Er ikke noe mål i seg selv å være normal, de gærne har det jo så godt! ;) Melder meg inn som jomfru på ONS.

Skrevet

Jeg syns ONS høres ut som en kjønnssykdom.

Skrevet
Jeg syns ONS høres ut som en kjønnssykdom.

:fnise:

Skrevet

Hatt ONS ja, men det har alltid endt opp med å bli mer enn en gang... He, he... Gjelder det?

Skrevet

Har hatt ONS. Men kjipt når S'en i ONS er over og man ikke har noe mer å dele, den tomheten er nesten god nok grunn til å ikke ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...