Gjest Lei av svigerfar Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror min svigerfar er det. Han er i hvertfall veldig kontrollerende og dominerende. Tåler ikke å bli irettesagt, da blir han sint. Eks: Han kaller meg "filéte", fordi jeg er tynn. Jeg har sagt at han skal slutte med det, og jeg ble irritert her en dag på han. Da sa han bare " nok, nok nok" til meg. Jeg fikk med andre ord ikke lov å si ifra. Enn om han bare kunne sagt: Unnskyld, det var ikke meningen å såre deg"? Han klapser hunden vår hardt i hodet eller på kroppen, det er hans måte og kose på. Jeg sier at han skal slutte, men han fortsetter bare, da han mener at hunden liker det. Han kan klapse svigermor på kinnet på "tull", eller sin sønn på baken på "tull". Sønnen er 31 år. Da han var i 20 årene brukte han å leke " basketball" med brystene til lillesøsteren sin som var 5 år yngre. Han er brautende og skal høres under samtaler da familien er samlet. Han gjør "aldri" noe galt. Blir sur og mutt om han blir irettesagt. Jeg tror jeg eksploderer snart. Hva er det som feiler denne mannen? Bør vi holde avstand? Hadde det vært opp til meg, hadde jeg aldri ville sett denne mannen igjen!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Eg hadde faktisk gått bort og klapsa han hardt i hodet om han holdt på slik med mine hunder og innbilte seg at det var okei og at hundene likte det (mine er hardhauser så de hadde neppe brydd seg nevneverdig, men likevel.. BAM! i knollen på'n).
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Hva er det som feiler denne mannen? Bør vi holde avstand? Så spesielt... Du vet nok selv om du bør holde avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå