Gjest faerytale Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Har kjøpt meg bekkenbelte fordi manuellterapeuten min anbefalte det. Jeg er likevel litt skeptisk... Jeg skal prøve det litt hver dag, men ikke mer enn en halvtime. Vil jo ikke at bekkenmusklene mine skal bli svakere heller... Er det noen her som har brukt det - hva var din erfaring? Og hjalp det?
Miss I.W. Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har brukt et smalt enkelt et. Har brukt det på shopping, når jeg har kost meg i timesvis på kjøkkenet med baking, o.l. Har hjulpet meg litt, synes jeg. Synes ikke det har gått utover musklene, det har bare hjulpet på å holde bekkenet sammen. Har trent sammen med fysioterapeut pga bekkenløsning og passet på knipeøvelsene mine.
bizzy Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har forsøkt å bruke det i forrige svangerskap, men da hjalp det lite. Syns egentlig at det bare var vondt å bruke, men det var pga at magen startet så utrolig lavt nede at jeg virkelig slet med å få det til å sitte godt. Men den gangen ble jeg jo rullestolbruker når jeg kom litt over halvveis, så mulig det bare var for mye vondter.. Men kan jo ikke skade å prøve! Hvis du syns det hjelper så er det jo ingenting som er bedre enn det
NemoLinn Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Bekkenbeltet hjalp ingenting for min del. Prøvde det for bekkenplagene under graviditeten nå sist, men syntes egentlig det gjorde mer vondt. Så jeg brukte det ikke. De gangene jeg brukte det så glemte jeg å ta det av når jeg satte meg så det var ihvertfall vondt !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå