Gå til innhold

Kosenavn på mandig mann?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente23_*
Skrevet

Hei hei!

For tiden er jeg i et slags åpent forhold. Vi er kjærester når vi er sammen og single når vi er hver for oss. Jeg er utrolig glad i ham og dette fungerer veldig fint :)

Greia er at jeg ikke finner på noe passende kosenavn til ham.. Han kaller meg "jenta mi", men jeg synes det blir feil å kalle ham:

-gutten min (har er definitivt ingen "gutt"...)

-mannen min (blir for ektemann-ish)

-Pusen, sukkerklumpen, honningmelonen osv.. (Uaktuelt, han er for barsk og mandig)

-kjæresten min (er jo ikke kjærester)

Hjelp :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Fluffykins *knis*

Har ikkje peiling, kommer ikkje på noen gode mannlige og barske kosenavn for øyeblikket.

Skrevet

Jeg har også en mandig kjæreste, som har som så mange andre menn noe i mot å bli kalt søt e.l. (men han er jo veldig søt og :rødme: ).

Sexy og kjekken funker. Det høres kanskje litt harry ut, men jeg kaller han også babe ganske mye.

Sier kosenavn med litt humor og ironi da. Bruker du mye humor så er mulighetene uendelige.. hercules, tiger, sexmaskinenen min, stålmannen, mean lean sex machine, Guden osv.

Skrevet

man blir sett veldig stygt på om man kaller de for søt har jeg funnet ut, og får da streng beskjed om å si TØFF! :roll:

Skrevet

Kall ham for Pumkin! Er han av den rette typen tar han referansen til Pulp Fiction og svarer tilbake med Honey Bunny. :skratte:

Skrevet

Tja. Å komme på et kallenavn ? Det dukker bare opp hos meg, alt slags navn på han..

- Mr. Dj

- Maximus

- Snuppson

- Trulten

- Mister

Jeg aner ikke hvorfor.. de har bare kommet oppigjennom og jeg bruker dem alle sammen :P

Gjest Bamsenavn
Skrevet

Kall ham ballongen og så setter du deg på fanget hans og synger "sett deg oppi kørja å la ballongen gååå"

Skrevet

Lynet?

Mannemannen?

Testoste-Trond?

Zupaballz?

Skrevet

Navn som Supermann, He-Man, tigeren, barsken eller tøffingen burde gå bra. Ikke kall ham søt, de misforstår hva vi mener med det og tror vi mener at de er som en baby eller hundehvalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...