Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Får ikke logget av, sett på kommentarer hvor jeg må trykke for å se flere, gått inn på applikasjoner, lest meldinger i innboks og så videre.. Noen andre som har samme problemer? Eventuelt tips til å fikse det?
Gjest Gjest_mim_* Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har iblant problemer med å komme inn på Facebook. Får beskjed om at siden ikke kan vises(kommer inn på alle andre sider). Og når jeg først er kommet inn er det som deg, kan ikke komme inn noen steder. Ikke får jeg logget av heller, må slå av maskina. Prøvde å skifte passord, men det hjalp heller ikke. Har ikke funnet ut hva jeg kan gjøre.
Gjest tyttebær Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Hadde det problemet før i dag jeg også, men ser ut til at det har ordnet seg nå!
eovti Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 I natt og i dag har det vært problemer med å skrive oppdateringer og kommentarer. De sier "Beklager, vi jobber med saken. Prøv igjen". Veggen til venner har også vært tilsynelatende tom, men trykker du på F5 dukker den plutselig opp.
Nita Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Noen av de samme problemene som jeg har, men jeg har de fremdeles.....forferdelig irriterende
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Syns det er jævlig mye problemer med FB for tida.. Kommer error når eg prøver kommentere eller se alle kommentarer, når eg skal oppdatere status, legge inn bilder, gå inn på profiler, gå fra ett bilde til det neste, etc etc.. Håpløst.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har også hatt store problemer i dag, kommer ikke inn på ting, får ikke kommentert, grupper jeg melder meg inn i kommer ikke opp, osv. Listen er lang. Jeg hadde også som problem at det ikke var mulig å komme inn i det hele tatt i internet explorer, men det løste seg da jeg slettet logg og filer.
Zzyzx Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Dere kan også se om dette er en del av problemet: http://www.itavisen.no/834043/derfor-gaar-facebook-saa-tregt
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Sjekk applikasjonsinnstillingene, velg <Lagt til profil>, der finner du en Uten navn, fjern den. DET ER EN SPYBOT !!!! PS: Du må logge ut og inn igjen for at innstillingen skal bli oppdatert etter slettingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå