LaCoste Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Vi skal gifte oss:) er så glad! Til alle dere som har erfaring med planlegging osv.. Hva må først ordnes og bestilles? Kirke, fotograf, lokale og alt dette her.. Det er jo så mye som må tenkes gjennom har jeg følelsen av. Noen tips? Satser på neste sommer!!!!! Kos og klem
nessi Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 GRATULERER! Kjempe koselig. Hehehhehe..du har mye planlegging foran deg nå ja. Det første må jo bli å finne en dato og så få sjekket om kirken dere ønsker å gifte dere i er ledig da. Så kan dere begynne å tenke på lokale, fotograf og alt det andre :D Lykke til!
verene Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Vi gifter oss også neste sommer, og hittil har vi ordnet bl.a. følgende: (sambo fridde nå i sommer) - Booket kirke - Reservert lokaler - Booket fotograf - Bestilt frisør Andre ting kan komme litt etterhvert. I tillegg skal vi den nærmeste tida få ordnet med brudesuite på hotell til bryllupsnatta. Tror disse tingene er greit å ha i orden god til i forveien, for folk er tidlig ute nå om dagen! Kjenner noen som allerede nå slet med å få tak i lokaler til sommeren, og da jeg ringte hoteller ista, var et par av suitene allerede booket på "vår" dato :o Så vær tidlig ute er mitt råd! Særlig om man har spesielle ønsker i forhold til hvor, hvem etc..
verene Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Uff, glemte jo helt.. :oops: Gratulerer med frieriet! :D
Gjest MrsL Skrevet 2. september 2003 #5 Skrevet 2. september 2003 Gratulerer med frieriet Det aller første du skal tenke på er å nyte denne tiden du har fremfor deg. Dette er jo noe du kun skal gjøre en gang i livet Finn dato og book kirken dere vil ha.....hvis det er kirke dere vil ha da Deretter booker dere fotograf, festlokale, frisør, brudesuite osv. Men bli enige på forhånd hvor mye penger dere ønsker å bruke på bryllupet og gå ut i fra det. Ta deg tid til å surfe litt på nett og få idèer til ting å tang. Det er utrolig hvor mye man kan finne på nett Og....ikke minst......folka her inne er gode til å hjelpe til med alt det du trenger råd om Men gå ut i fra det du liker selv og hva din tilkommende ønsker. Bruk tipsene her inne - de er utrolig mange og nyanserte Lykke til
14062003 Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Denne brukte jeg - og syntes at den hjalp meg kjempemye! http://www.zeromindset.com/merete/bryllup2...planlegger.html Jeg har den i Excel også - om du vil :-D
hallingbrud Skrevet 2. september 2003 #8 Skrevet 2. september 2003 Gratulerer med frieriet! Jeg henger meg på de andre her, og sier at du har mye å planlegge fremover. Jeg gifter meg neste sommer, og har planlagt enda mer enn Verene. Allikevel er det ting som må bli ordnet snart. Som for eksempel det å bestille elgkjøtt. Vi skal ha middagen i et lokale hvor man skal stå for alt selv, så derfor må vi passe på å bestille ting når det er sesong for det. Siden vi skal ha elgkjøtt til hovedrett må det bestilles til elgjakta. Jeg var også veldig glad for at vi bestilte lokale, kirke, prest, frisør og fotograf nå i sommer. Det blir fort opptatt. Dere burde derfor bestemme rammene rundt bryllupet snart. Men pass på at han også får litt han skulle sagt! Samboeren min har ihvertfall mange meninger rundt bryllupet, men de kommer gjerne ikke like godt frem i diskusjonen som mine meninger... hvis du forstår hva jeg mener... Men først og fremst: KOS DERE med planleggingen! Gjør akkurat det dere har mest lyst til, og ikke hør alt for mye på foreldre, søsken, venner osv. osv. (selv om de selvfølgelig også kan ha mange gode tips.)
LaCoste Skrevet 3. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2003 Takk for tips. Enig i at kirke, lokale, fotograf og frisør er noe av det som må gjøres først... og det holder jeg på med! Viktig å prøve å kose seg i planleggingen slik at det ikke blir stress ut av det! Klem!
LaCoste Skrevet 3. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2003 14062003: Kunne jeg fått den i Excel er du snill?
cappocino Skrevet 3. september 2003 #12 Skrevet 3. september 2003 Gratulerer og velkommen til brud 2004 klubben :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå