Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Først, jeg har fuktfattig blandingshud, som har en tendens til å bli blank noen steder. Byttet rens fra md Facial til Dermalogica for noen dager siden, og nå er jeg stram i masken! md Facial (som jeg trodde er ganske sterk?) tåler jeg fint. Så, er Dermalogica for uttørkende, eller trenger huden bare litt mer tid på å venne seg til den? Jeg bruker Dermalogica Active moist om dagen og Decleor Hydra floral masken om natten, så tror ikke det er der grunnen til den stamme maske ligger...
Frua Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har lik hud som din og elsker SCG. Den fungerer ikke sammen med Active Moist" for min del fordi det ga for lite fukt,men sammen med en rikere dagkrem er den perfekt. Blir aldri stram i maska lenger nå.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har lik hud som din og elsker SCG. Den fungerer ikke sammen med Active Moist" for min del fordi det ga for lite fukt,men sammen med en rikere dagkrem er den perfekt. Blir aldri stram i maska lenger nå. Takk for svar:) Har du prøvd Active moist om sommeren også, og virket den da? (Litt kjedelig å ikke kunne bruke en helt ny og full tube.. ) Hvilken dagkrem bruker du nå?
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 hei. jeg prøvde også special cleansing gel, men måtte kjapt gi den bort. gikk over til ultracalming cleanser som er kjempe deilig. veldig god for sensitiv og fuktfattig hud. er mer skånsom og ikke så såpete i konsistensen som special cleansing gel. har i tillegg kjøpt meg essential cleansing solution som jeg også anbefaler. denne gir masse fukt. bytter mellom den og ultracalming cleanser. men du bør ha et eget renseprodukt til øynene.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 hei. jeg prøvde også special cleansing gel, men måtte kjapt gi den bort. gikk over til ultracalming cleanser som er kjempe deilig. veldig god for sensitiv og fuktfattig hud. er mer skånsom og ikke så såpete i konsistensen som special cleansing gel. har i tillegg kjøpt meg essential cleansing solution som jeg også anbefaler. denne gir masse fukt. bytter mellom den og ultracalming cleanser. men du bør ha et eget renseprodukt til øynene. Jeg tror egentlig det var den Ultracalming jeg kom frem til at jeg trengte når jeg leste om de forskjellige for lenge siden, men kjøpte den gang md i steden for, og bomma på hvilken jeg skulle ha nå. Hm, man blir jo aldri ferdig med å kjøpe hudpleieprodukter! Jeg har ingen egen rens til øynene.. Noen som har en god å anbefale? Gjerne fra Dermalogica. Den må kunne ta eyeliner, både flytende og blyant, og YSL og Lancome maskara (som jeg synes er vanskelig å få vekk.)
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror egentlig det var den Ultracalming jeg kom frem til at jeg trengte når jeg leste om de forskjellige for lenge siden, men kjøpte den gang md i steden for, og bomma på hvilken jeg skulle ha nå. Hm, man blir jo aldri ferdig med å kjøpe hudpleieprodukter! Jeg har ingen egen rens til øynene.. Noen som har en god å anbefale? Gjerne fra Dermalogica. Den må kunne ta eyeliner, både flytende og blyant, og YSL og Lancome maskara (som jeg synes er vanskelig å få vekk.) jeg har prøvd dermalogicas øyensminkefjerner, men den anbefaler jeg ikke. den gnei bare alt utover, hehe... og la seg på øynene. akkurat nå bruker jeg bare vichy sin, den blå, til jeg finner en fra et hudpleiemerke. mulig decleor eller darphin. av erfaring så er det de med olje som er best, ikke de med gele for de tar ikke bort alt og legger seg som et bellegg på øyet, som dermalogica sin. i tillegg bør du bruke skin smoothing cream. jeg bruker også intensive moisture balance som en nattkrem av og til. de har også en kjempegod fuktighetsbooster. ca hver dag peeler jeg ansiktet med daily microfoliant. den er kjempe mild og varer i en evighet. huden blir supermyk!!!!
Frua Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Takk for svar:) Har du prøvd Active moist om sommeren også, og virket den da? (Litt kjedelig å ikke kunne bruke en helt ny og full tube.. ) Hvilken dagkrem bruker du nå? Jeg begynnte med decleor serum under "active moist" kremen til tuben var tom! Vekslet mellom ylang ylang og Neroli. Det fungerer fint med jojobaolje fra helsekosten under også,det er litt billigere Nå bruker jeg "hydra floral" kremen fra Decleor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå