Gå til innhold

Tror det tilter snart....

Anbefalte innlegg

Gjest mattahara
Skrevet

hei...

Må bare få det ut av meg på tastaturet......

Minste sønnen på 1,5 år er skikklig forkjøla og får tenner samtidig.....Han bare går å griner å griner å ingentig er bra nok....Kjenner at jeg revner snart..

Gjør alt jeg kan for at han skal bli fornøyd...med noen grenser da.. :)

Har nesten ikke sovet på to døgn... Stakkar liten vet han har vondt, ikke vil han ha mat heller, men er flink til å drikke da..

Må bare få ut litt frustrasjon her.... noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?? med alt..he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøst deg med at det går over.

Godt han drikker-det er jo det viktigste.

Lykke til-føler med deg.

Skrevet

Heisann trøsteklem til deg, jeg skjønner deg veldig godt. Jeg har sev en sønn som blir 3 år i desember og en som er 5 måneder. Og det er kjempe slitsomt da den ene bare sutrer og ikke er fornøyd i det hele tatt. Men jeg anbefaler deg til og ta litt fri i kveld. Kan ikke pappan ha barnet litt da, så kan du ta og gjøre det du vil. Som foreksempel og SOVE. Du trenger det!

Gjest mattahara
Skrevet

Jeg skulle nok ha sovet litt nå mens lille gutt sover, men når jeg våkner etter en halvtime er jeg trøttere enn trøttest...

Pappan ja... er snill han.. han har jo vært våken han også..for når lillegutt setter igang så rister veggene he he, men i går så jobbet sambon overtid..da han kom hjem kl åtte, hadde ikke minsten sovnet ennå ...dermed ble jeg kastet ut :D med beskjed om å gå meg en tur, besøke venner eller hva jeg ville... så han er snill å gjør så godt han kan han å...

Sambo rimgte nå å sa at han kommer hjem fra jobb til vanlig tid.. :D

Jaggu er jeg ikke heldig å da som har han :D (skryte skryte)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dersom han har vondt noe sted bør du gi ham Paracet stikkpiller.

Forøvrig har jeg pleid, når det ha r vært slik, tatt et teppe, tåteflaske og sutt sammen med fjernkontrollen og satt meg under teppet og bare kost. Latt huset seile i sin egen sjø og sittet stille og sett på såperopera.

Balsam for sjelen og mine barn har ofte roet seg når de har sittet / ligget med meg under det varme teppet.

( Ufattelig dårlig setning, men er forkjølet og orker ikke rette opp )

Gjest mattahara
Skrevet

Takk for tips Hilde KS...

Ja det skal jeg jaggu gjør nåe han begynner igjen.... sette meg i stolen..assa.. Klarer ikke gi han stikk pille selv. Han blir helt krakilsk, så jeg må ha hjel fra noen til å holde bena.. :roll:

God bedring til deg :D

Skrevet

Du får også kjøpt Panodil/Paracet i flytende form, som du kan blande i f.eks. saft i tåteflasken. Selv om han ikke har feber, så lindrer det jo litt i både tenner og hals - hvis han har vondt. Det er også viktig å gi saltvann i nesen, så det ikke utvikler seg til ørebetennelse.

For øvrig synes jeg ideen med teppet hørtes utrolig godt ut....!

Lykke til.

Skrevet

Kombiner teppekosen med is. Ikke det sundeste, men de fleste liker is selvom de holder på å få tenner.

Hilsen Trille

Skrevet

Hei!

Føler med deg. Har vært i samme situasjon noen ganger selv. Paracet stikkpille har hjulpet endel, og jeg nøler ikke med å gi henne det de få gangene hun er syk. Ellers må man bare ta tiden til hjelp. Vet det er tungt mens det står på, og det hjelper kanskje ikke så mye nå å høre at det går over.

God bedring til lillegutt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Du får også kjøpt en salve ( husker dessverre ikke hva den heter) på apoteket som du kan smøre på tannkjøttet som lidrer, fungerte på min datter :D. Få den snille samboen din til å stikke innom på vei hjem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...