Gå til innhold

Livet etter døden

Gjest Hans72

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Jeg vet ikke om du er klar over dette men hva som blir sakt i en film er ikke bra nok bevis til noe.

Uansett er ikke det den filmen hvor moren har sex med sønnen som ikke har vært ute av huset på 30 år eller noe

Det er ikke det at filmen er et bevis for noe som helst som er mitt poeng, men det som faktisk blir sagt. Og det som blir sagt er så riktig så riktig. Vi er ikke mer enn kjemiske prosesser. Det er alt vi er.

Og ja, det er den vilmen. Anbefaler alle å se den.

http://www.imdb.com/title/tt0106341/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men jeg har et spørsmål til dere som mener at det er sant at folk har vært klinisk døde og så kommet tilbake og fortalt om det.

HVIS hele kroppen er så og si død. hvordan kan di da huske og fortelle det at de har "sett lyset" og alt det greiene der når hjernen er ikke er i bruk og allt minne lagres der?.

forstår det ikke jeg.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har særlig stor tillit til herr doktor Schwartz, etter å ha sjekket ut hans publikasjoner og andre forskningsprosjekter. Han virker som en pesudovitenskapsmann av godt merke, og jeg ville ikke tiltro ham å designe et troverdig eksperiment for noe som helst. I en artikkel han skrev om homeopati, tok han det uten videre for gitt at vann har hukommelse, og stilte ikke opp noen form for eksperiment eller bevisførsel for dette, annet enn noen pene tegninger og sitater av filosofisk karakter. Det lover ikke godt. Men dersom denne studien blir publisert, skal jeg med glede lese den. Pt finner jeg den ikke på pub med.

Har du lest noe annet av og om Dr Schwartz' forskning annet enn dette med homeopati?

Han har jobbet en del med mediumer, som han tester både blindt, dobbelt blindt og helt opp til femdobbelt-blindt.

Han er seriøs selv om man sikkert kan stille seg skeptisk til hvorvidt vann har hukommelse eller ikke.

Det med homeopati tror jeg er langt på siden for hva han egentlig jobber med. Nesten så jeg undrer meg om det er samme person engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...