Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Uhhm, er det teit? Jeg er jente på 22 år, jeg tør ikke å sende brev til noen av frykt for at de tenker "eh, hvem er hun stygge der som sender meg post.."
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hva de tenker kan du ikke kontrollere så ikke bekymre deg for det. Tror uansett de fleste syntes det er hyggelig med henvendelser og tar det som et kompliment! Du kan begynne med å sette "hjerte" på noen da, om det blir for mye å sende mail.
Tempus Fugit Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Uhhm, er det teit? Jeg er jente på 22 år, jeg tør ikke å sende brev til noen av frykt for at de tenker "eh, hvem er hun stygge der som sender meg post.." Fyr i vei med en mail eller to, gjerne være litt humoristisk av deg, og gjerne om noe som han har skrevet om i profilen sin. Mannfolk liker å få komplimenter de og. Så får det heller stå til hvis du får ett ja tilbake, eventuelt ingen svar. Lykke til
kristian82 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Uhhm, er det teit? Jeg er jente på 22 år, jeg tør ikke å sende brev til noen av frykt for at de tenker "eh, hvem er hun stygge der som sender meg post.." Neh, ikke teit, men kjipt for din egen del å tenke slik da. I tillegg blir det jo fort til at man ikke får noen respons/noe som helst skjer, om man ikke tør å ta noe initiativ. Du kan jo prøve deg på noen brev, og ikke ta det som en så big deal. De fleste har vel opplevd å sende noen brev og ikke få svar, å er jo langt fra verdens undergang.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 gutt 21 her. Jeg sender sånne emotes til alle jeg syns virker interessant. Alle tenker sikkert hvem er han stygge der ;P But I dont care.
mann23 Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 gutt 21 her. Jeg sender sånne emotes til alle jeg syns virker interessant. Alle tenker sikkert hvem er han stygge der ;P But I dont care. Hva i all verden er en emote? Er det sånne forvokste smileys? Gid noe så tragisk, sende ferdigfabrikkerte beskjeder uten noe snev av personlighet. Nei, send heller en beskjed
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Uhhm, er det teit? Jeg er jente på 22 år, jeg tør ikke å sende brev til noen av frykt for at de tenker "eh, hvem er hun stygge der som sender meg post.." brev? Det er vel ikke snakk om lange Love Letter vel? Det holder med et kjapt "heisann sveisann, står til"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå