Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Hør på denne folkens.... Helt vannvittig.. Lurer meg på om disse hadde stilt opp i IDOL om det hadde fantes på den tid.. Men husk; skru ned volumet først.... http://magasinet.startsiden.no/article/art...ticleview/1544/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 Du verden. Florence Foster-Jenkins kjente jeg godt fra før, og Olga Marie Mikalsen er jo uforlignelig, men jeg hadde ikke hørt om verken Mrs. Miller eller Wing før. Jeg er deg stor takk skyldig, sunshine-t. Mrs. Millers tolkning av "Downtown" er jo helt fabelaktig, spesielt falt jeg for plystringen (hvis det er det det er), og stemmen til Wing tilfører utvilsomt "Phantom of the Opera" en helt ny dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Forøvrig er jeg helt enig i oppfordringen om å "skru ned høyttalerne" (fra veggen, regner jeg med). Stilt ovenfor musikalske fenomener av denne størrelse, er det rett og slett ikke tilstrekkelig bare å justere volumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg trekker på smilebåndet, men må bare si at jeg synes det er tøft jeg. Kjente har de blitt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #5 Del Skrevet 4. september 2003 Å fy FA**!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå