lulu123 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 I en alder av 45, har jeg begynt å rulle opp håret. Ble lei av børster, føner og krølltang. Selv blir jeg fornøyd med resultatet, men mine venninder ler av at jeg går rundt med hårruller. Husker at min mor ofte rullet opp håret da jeg var barn. Er jeg håpløst gammeldags? Eller er vi flere i "samme båt"?
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 I en alder av 45, har jeg begynt å rulle opp håret. Ble lei av børster, føner og krølltang. Selv blir jeg fornøyd med resultatet, men mine venninder ler av at jeg går rundt med hårruller. Husker at min mor ofte rullet opp håret da jeg var barn. Er jeg håpløst gammeldags? Eller er vi flere i "samme båt"? Jeg er noe yngre enn deg, så kan ikke si om du er alene i båten;) Men, om du er fornøyd med resultatet, så er det vell bare å kjøre på!?
Gjest Gjest_Appelsin_* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Hei, jeg er 24år og bruker heller hårruller framfor krølltang o.l. :-) Så du er absolutt ikke alene. I en tid da 40tallets glamour og uttrykk som retro og vintage regjerer så er du heller ikke gammeldags :-) Nei så lenge du er fornøyd med både fremgangsmåten og resultatet skal du bare fortsette :-) Dessuten sliter det jo mindre på håret enn hva hårføner og krølltang gjør.
lulu123 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Hei, jeg er 24år og bruker heller hårruller framfor krølltang o.l. :-) Så du er absolutt ikke alene. I en tid da 40tallets glamour og uttrykk som retro og vintage regjerer så er du heller ikke gammeldags :-) Nei så lenge du er fornøyd med både fremgangsmåten og resultatet skal du bare fortsette :-) Dessuten sliter det jo mindre på håret enn hva hårføner og krølltang gjør. Godt og høre at også yngre heller til å bruke hårruller. Hårruller er så effektive at de burde fått sin rennessanse.
gohege Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 hårruller er jo "in" igjen nå da så du har ikke mye å skamme deg over :D
lulu123 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 hårruller er jo "in" igjen nå da så du har ikke mye å skamme deg over :D Var ikke så sikker på det akurat. Du er kanskje også bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå