Gjest Håret Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg er en mann i 20 årene. Har veldig mørk og kraftig hårvekst. Da jeg var ung, en ca. 13 år, så hadde jeg allerede begynt å få litt svak skjeggvekst og begynte barbere ansiktet. Problemet var at jeg hadde noen lange svarte dun på kinnbeina, som gikk liksom over hele kinnet, opp under øynene (ikke på den tynne huden men rundt liksom), og mellom utsiden av øyebrynet og hårfestet på tinningen. Jeg fant dette skjemmende på den alderen, selv om det sikkert ikke var veldig synlig, men jeg begynte altså å nappe disse hårene... Det resulterte i en kraftig økning av hårvekst i dette området, og har vært tvunget til å nappe bort alt håret en gang i uka. Husker det gjorde vondt som fy de første gangene men har nå ikke "følelse igjen" og merker ikke når jeg drar ut disse hårene... Greia er det at jeg er så utrolig sliten av dette! Har lyst til å bli kvitt det og lurte på om noen har erfaring med bruk av kremen Hår Stopp til ansiktet? Vil dette redusere og fjerne hårveksten permanent? Jeg har ikke guts nok eller penger nok til å gå til en klinikk å få det fjernet profesjonellt... Håper noen kan hjelpe meg med spørsmålet mitt! Evt. komme med tips til andre måter å løse problemet mitt
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 *bump* Ingen som har prøvd hårstopp til ansiktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå