Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg og en venninne flyttet til et sted på andre enden av landet i fjor. Vi hadde fått oss sommerjobb der. Av flere årsaker reiste hun hjem igjen, men jeg trivdes som plommen i egget og ble værende. Var mye med en hyggelig gutt, sommerflørt, ikke noe mer. Han hadde også bare sommerjobb der og skulle reise hjem tidlig på høsten. I tillegg til å pule, kline osv med sommerflørten, klinet jeg også med fire andre og pulte to stk. Uten at flørten visste noe om det. Bortsett fra å være en smule mer løsaktig enn jeg vanligvis er, hadde jeg ikke gjort noe galt... Før flørten spurte meg om jeg hadde klina med en (konkret) annen. Jeg svarte ja. Og så han ble skuffet/irritert... "Har du vært bortpå andre og? Da jeg så deg komme gående med gårsdagens antrekk tidlig på morgenkvisten den dagen... Du hadde deg med en annen du!" sa han sint. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. "Nei, jeg var ute med en gutt, vi møttes sent og tok noen drinker.. Vi satt og snakket til tidlig morgen" sa jeg. Det var jo sant, men vi hadde sex også. Jeg visste at den gutten skulle reise fra stedet dagen etter vi pulte. No way flørten fikk vite om det nå... Gutten var vekk og ikke til å spore opp for noen som eventuelt ville snoke, og jeg så ingen grunn til å tilstå noe jeg helst bare ville glemme hadde skjedd. Den andre jeg pulte kom aldri til å røpe det for noen, det var jeg helt sikker på, så jeg holdt kjeft om han og. De fire klinetilfellene virket less important når samtalen dreide seg om pulings, så jeg holdt kjeft om de og. Virket ikke helt som at han trodde på meg, men han la ballen død. Vi snakket ikke mer om det. Etterhvert glemte jeg alle andre, følte ikke behov for å verken kline eller pule andre enn flørten. Tidlig på høsten dro jeg hjem. Alle "involverte" hadde også reist, bortsett fra flørten og en av de jeg klina med. Det var han flørten visste at jeg hadde klina med, så null stress. Jeg fortsatte kontakten med flørten og ting ble etterhvert mer enn pulevenn/platonisk mellom oss, men vi var fortsatt ikke sammen. Det viste seg etterhvert at flørten skal jobbe på samme sted i år også. Det skal de fleste av de andre guttene og... Jeg trodde jeg aldri kom til å se noen av de igjen, litt derfor jeg bare lot det stå til i fjor... Det er sjans for at flørten får vite hvor tøsete jeg har vært. Og at jeg løy om det! Jeg har bare lyst til å synke ned i et stort hull nå... Spesielt de siste månedene har vært kjempefine, det har nærmet seg et forhold... Men jeg har ikke samvittighet til å innlede forhold når jeg har løyet til han. Da blir det jo basert på en løgn. Han ville sikkert ikke hatt mer med meg å gjøre om han visste jeg pulte og klina med andre... Og i tillegg løy om det. Løgnen er jo det verste. Må jeg bare droppe kontakten og se på dette som en lesson learned? Ser ingen annen utvei. Jeg er forresten 22 år, han er 25. Jeg trenger ikke høre hvor dust og idiot jeg er. Det er nemlig noe jeg vet. Råd fra noen som har vært oppe i lignende historier mottas med takk... Solskinnshistorier til og med? Jo mer jeg tenker på det, jo mer vil jeg slette nummeret hans, eller si hva jeg har gjort og "hasta la vista" (Det er ikke bare fordi han uansett kan høre det av andre at jeg angrer mine synder nå.)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Tror nok ikkje de sitter å diskuterer hvem de har pult eller klint med, så du er nok "safe" om du holder deg unna de andre og bare holder på med flørten om du vil ha han. Stygt å lyve da, dere hadde jo ikkje noe forhold så egentlig lite han kunne gjort med det (annet enn å slutte være med deg).
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Å, du skal ikke se bort ifra at de kan finne på å sitte og mimre om forrige sommer over noen pils... Kan du ikke forklare ham at du anger? Ikke på sexen altså, men på løgnen, og ha i bakhodet at dere faktisk ikke var i et forpliktende forhold, og at han derfor egentlig ikke har noe å gjøre med hvem du lå med da.
Gjest Gjest_gutt28_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Sorry TS, men dere jenter... Fortell ham det. Nevn også at grunnen til at du ikke fortalte det sist gang var fordi du var redd han ikke ville ha noe med deg å gjøre hvis han fant ut. Ikke akkurat noen god unnskyldning, men den er sann, går jeg utifra. Så den funker. (Ps: Småtøsete oppførsel av deg )
Glitnir Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Fortell ham alt - øyeblikkelig. Det ville i alle fall jeg gjort. Mest fordi han ikke fortjener å bli løyet til, og fortjener å få vite sannheten. Dels fordi du selv vil bli plaget med å gå og tenke på og angre på dette frem til du forteller ham det. Kanskje setter han pris på ærligheten din, når du forteller det uoppfordret, og derfor ønsker å fortsette med deg på tross av at du har løyet til ham.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hvis en jeg holdt på å bli sammen med fortalte meg sannheten nå, hvis noe sånnt skjedde med oss i fjor sommer, ville jeg blitt veldig sint. Han hadde fått letta samvittigheten sin, men jeg ville ikke følt meg bra. Er hendelsene fra sommeren noe han hadde gått og tenkt på fremdeles, betyr det at han føler skyld og vil fortelle meg det sannsynligvis kun for å lette sin samvittighet. Selv om han hadde sagt at han ville fortalt meg det nå, uansett om det var fare for at andre snart ville si det til meg uansett, så hadde jeg ikke trodd han. Det virker jo for usannsynlig. Èn feil som skjedde for et halvt år er ikke noe som trenger å få ødelegge det dere er på vei inn i! Men gjør du dumme ting hele tiden, så fortjener han å vite og velge om han ønsker å fortsette med deg. Jeg ville ikke sagt noe om jeg var deg. Jeg mener ikke at det er riktig å juge og skjule ting for han, men dette har gått så langt at nå er det beste å fortsette å holde munnen lukket. Håper du har lært av dette og er ærlig hvis du kommer opp i andre situasjoner! Hvis dette gnager deg og du ikke tror du kan sitte inne med det er det dog best å si fra fortest mulig. Hvor godt kjenner guttene hverandre? Sannsynligheten for at de har respekt nok for han til å holde kjeft om deg er stor. Tror ikke de kommer til å legge ut om den gangen du og en av de gjorde ditt og datt... Dere to hører jo nærmest sammen nå. Gutter har faktisk overraskende god sans for å vite når det passer seg å snakke om hva. Gutter er dessuten ikke så sladrete av seg som jenter. Du får håpe du var en av mange, og at de såvidt husker deg nå!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Ikke fortell han det. 1. det er ikke sikkert at han kommer til å få vite det. 2. hvis han får vite det kan du bare skylde på at du gjorde det fordi du ville ha han. Og at det skjedde før du visste om det kom til å bli noe seriøst mellom dere. Hvis du forteller han det nå vil han føle som om det er noe større enn hva det egentlig var, i og med at faktisk går rundt og fortsatt tenker på det. Noen ganger vil faktisk sannheten såre mer.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes ikke du fortjener han. Han gjorde det tydelig at han ikke ville likt at du holdt på med noen andre samtidig med han. Og du holdt jo på med flere andre. Og det kun på ett feriested i løpet av en sommer.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Og det kun på ett feriested i løpet av en sommer. Et feriested? Det står at det var i Norge. En sommerjobb kan vare fra mai til september pluss minus hvor som helst i landet. Står ingenting om at de var enige fra starten om å holde seg til hverandre. De var ikke kjærester. Den ene kan ikke bli furten i ettertid om en av dem har hatt seg med andre også. Ærlig talt. La det ligge, ikke lag en stor sak ut av dette!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Hei ts Jeg synes du skal gå rundt og bekymre deg ganske mye nå. Det synes jeg fordi det er en fin måte å ligge som man reder.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Ikke bli gående å gruble. Enten si det eller ikke si det Ja, du har driti deg ut.. Men du angrer? Det man ikke vet har man ikke vondt er passende denne gangen tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes du skal si det. Men ikke gjør det så høytidelig. Si at når du ble kjent med han torde du ikke innrømme at du hadde hatt sex med et par andre gutter på stedet. Le litt av deg selv og si at det var dumt av deg å skjule det. Men du må absolutt ikke unnskylde at du gikk til sengs med de guttene, siden du ikke gjorde noe galt. Si at du løy den ene gangen fordi du var flau, og be om unnskyldning for løgnen. Men du må ikke tenke at han skal dumpe deg på grunn av dette. Du gjorde egentlig ikke noe særlig galt. En liten hvit løgn der og da, bare. Så ikke ha så svart samvittighet. For da kan du risikere at han vil bli smittet av ditt syn og tenke på deg som en stor synder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå