Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker litt 60 talls look, med høyde på håret (Brigitte Bardot style), men håret mitt er så tykt og langt at tyngdekraften hindrer meg i å få høyde på det. Jeg vil helst unngå tupering siden det sliter sånn på håret, vil Osis Dust it kunne hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempelangt, kjempetykt og dermed kjempetungt hår, og synes ikke Osis Dust It funket noe særlig, helt til en frisør brukte det på meg i dag, med fantastisk resultat. Viste seg at jeg, skremt av advarsler her på KG om å ikke bruke for mye, hadde brukt alt for lite. Vi med mye hår må bruke litt mer produkt enn de med finere hårtyper, men resultatet kan bli like bra.

Skrevet

Et annet produkt jeg er nysgjerrig på er dette. Har sett rosende omtaler flere steder.

Gjest Gjest_Appelsin_*
Skrevet

Heisann, jeg har selv tykt og halvlangt hår og syns Osis hårpudderet fungerer som bare pokker :jepp: Viktig å drysse det helt inne med hårrøttene og ta for deg håret lag for lag om du skjønner. Ha det kun i tørt hår, jobb mest med hendene. Da oppnår du Birgitte Bardot look :-)

Eneste minuset slik jeg ser det er at det kan vere litt vanskelig å få det vasket ut, etter en vanlig hårvask så har du fremdeles rester igjen til tider. Men det fins jo shampoo o.l. som skal fokusere på å få ut stylingsprodukter.

Forresten fin til å brukes tørrshampoo også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...