Gjest lura Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Mulig jeg har lagt denne feil.. Jeg har en litt sånn plagsom greie som irriterer meg noe vanvittig! Nesten litt flaut å si det, men jeg er på en måte avhengig av speil o.l! Har alltid vært det, siden jeg var ungdom, og nå er jeg i slutten av 20 åra Greia er at jeg er fornøyd med meg selv,når det kommer til hva jeg ser i speil eller på bilder/ video osv.. for det meste hvertfall.. Men når ikke jeg har mulighet til å "se at jeg faktisk ser normal ut," så føler jeg meg stygg! Det gjelder kun annsiktet mitt, jeg føler meg på en måte "naken," når folk ser på meg! jeg har og har vanskelig for å se på folk fordi da ser de jo hvor fæl jeg er Jeg takler dårlig at folk ser på meg! Litt vanskelig å forklare, det er i visse situasjoner, gjerne hvis jeg ikke har sett meg selv på en liten stund Snur meg ofte halvveis bort for å skjule meg da. Spesielt når jeg er ute, eller på steder med mye lys! Butikker, jobben osv Da er jeg sikker på jeg ser helt forferdelig ut i lyset :o Jeg kan se meg i speilet hjemme, tenke at jeg ser bra ut, men så fort jeg kommer ut så blir jeg usikker! Begynner å tenke på dårlig hud (selv om jeg ikke har en kvise),"usynlige" rynker, gule tenner (som heller ikke er gule) at øyenbryna som jeg farger hjemme sikert er skjeve, håret ser fett ut and so on :P I hodet mitt ser jeg jo jævlig ut Så kan jeg gå forbi et vindu/speil eller liknende og se at, hey, jeg ser jo helt normal ut, til og med pen vil jeg si Så går jeg videre og så er jeg rynkete og fæl med gule tenner og skjeve øyenbryn igjen Det høres kanskje tåpelig ut, men det er så utrolig plagsomt! Jeg ser jo at jeg er ei helt normalt pen jente, men jeg vil gjerne føle meg sånn inni også! Jeg prøver å endre tenkemåte, jeg vet jo det sitter i huet, men det er ikke lett når det har grodd fast over så mange år Noen fler med samme "problem," eller noen som har noen tips og råd til hvordan jeg skal få innsiden til å føle seg pen også
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg og er sånn! Har lært meg å ignorere det, få vekk de negative tankene med en gang de kommer krypende Hjelper litt å rette seg opp i ryggen å gå med stolthet også.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Kjente meg godt igjen her! Jeg kan ha dårlig selvtillit ute blandt folk og feks gå på do å ser meg i speilet der, og booste meg opp etter det jeg ser..hehe, høres rart ut! Men kjenner meg helt igjen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå