Gå til innhold

Tror jeg blir lurt :(

Gjest Gjest_Emilie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emilie_*

Har datet en fyr flere ganger og trodde vi hadde god kjemi. Men så skulle jeg legge han til på facebook. Har egentlig ikke FB, men da så jeg at han sto og kysset en jente på profilbilde sitt. :hakeslepp:

Har sett andre profilbilder tidligere, og at de varierer mellom nye og gamle bilder...Er det noe sånn rullerende bilder på FB? At alle bildene i profilalbumet skiftes på å vises som hovedbilde eller sånn?

Føler meg så dum...SIkkert enda dummere som spør..Men kanskje et gammelt bilde? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man velger selv hvilket profilbilde som skal vises, det er ingen "rullering" automatisk, dette er noe man må gå inn på innstillinger, og velge og godkjenne manuelt.

Dette høres ut som noe du må ta opp med ham! Høres vanskelig ut, og jeg føler med deg.

Sender deg en :klem: - Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ts Emilie
Man velger selv hvilket profilbilde som skal vises, det er ingen "rullering" automatisk, dette er noe man må gå inn på innstillinger, og velge og godkjenne manuelt.

Dette høres ut som noe du må ta opp med ham! Høres vanskelig ut, og jeg føler med deg.

Sender deg en :klem: - Lykke til!

Takk for svar. :)

Så helt sikker på at alle bildene som vises er noe han har gått inn og endret og lagt ut altså? Kan ikke være 10 bilder som bytter lissom?

Er du helt sikker kan jeg jo bare glemme han. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre aldri hørt om rullerende bilder på facebook.. Men hvilken type kyssing er det snakk om? Kyss på kinnet kan lett være venninne eller søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre aldri hørt om rullerende bilder på facebook.. Men hvilken type kyssing er det snakk om? Kyss på kinnet kan lett være venninne eller søster.

Mitt på munnen, skiiiikkelig kjærestekyss!

Jeg er sikkert dum som spør, syns bare det er helt ufattelig at han har lagt ut det bevisst nå lissom. :sjenert: Derfor jeg - dum som jeg er - håpet det kansje kunne være et gammel bilde, som lå i et album hvor bildene ble byttet på å vist som profilforside bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har datet en fyr flere ganger og trodde vi hadde god kjemi. Men så skulle jeg legge han til på facebook. Har egentlig ikke FB, men da så jeg at han sto og kysset en jente på profilbilde sitt. :hakeslepp:

Har sett andre profilbilder tidligere, og at de varierer mellom nye og gamle bilder...Er det noe sånn rullerende bilder på FB? At alle bildene i profilalbumet skiftes på å vises som hovedbilde eller sånn?

Føler meg så dum...SIkkert enda dummere som spør..Men kanskje et gammelt bilde? :sukk:

FB, ja... Datet selv en fyr som ikke fortalte hele sannheten (han var ikke utro, da, men løy om alt annet), og han var livredd for at jeg skulle finne ham på FB.

Mulig at jeg er vanvittig paranoid etter den episoden, men det høres temmelig spesielt ut at han har det som profilbilde hvis han dater deg, og dere er seriøse.

Antakeligvis driver han nok på med flere. "I beste fall" anser han deg ikke som seriøs nok til at han forteller familie og venner om deg.

Jeg hadde ikke godtatt det, samme hvilken unnskyldning han hadde. Synes bare det virker vanvittig respektløst samme hvordan man vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...