Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere kremer i krukke, og har fått med meg at det anbefales at man bruker spatel for å få kremen ut av krukken. Men MÅ man egentlig bruke spatel? Og er spatel så mye bedre? Spatelen blir jo skitten, med mindre man vasker den hele tiden, og det er alt for mye styr.

Gjør det virkelig så mye om jeg stikker en ren finger oppi krukka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste stikker vel bare en finger oppi krukka, og om det er mye mer hygenisk med spatel eller ei når en ikke vaskes kan vel diskuteres... Jeg driver med salg av slik og har ofte demoer, da bruker jeg spatler, men da hiver jeg de jo etter ett bruk. DA er det hygenisk.. Det er jo bare for å unngå smitte. Typ veldig viktig å være renslig i ansiktet. men hvis du vasker henda grudig først vil jeg tro det er like hygenisk som å bruke en spatel. Dessuten er det jo sikkert bare du som bruker kremen... hadde vært noe helt annet dersom 20pers skulle stikke sine skitne fingre ned i kremkrukka...

Skrevet

Bruk q-tips i stedet! Enkelt og greit, og man tar kaster og tar nye for hvert bruk :)

Skrevet

Jeg bruker trespatler som vaskes i oppvaskmaskinen.

Skrevet
Bruk q-tips i stedet! Enkelt og greit, og man tar kaster og tar nye for hvert bruk :)

Jeg bruker flere produkter i krukke daglig, og bruker også q-tips. Superenkel og rimelig løsning. Jeg stikker nødig fingrene oppi kremer jeg skal bruke i ansiktet, uansett om hendene er nyvasket, de fleste er f.eks ikke helt rene under neglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...