Gjest frustrertjente Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Heisann! Skal prøve å fatte meg i korthet. Det ble slutt med samboeren min i i april i fjor,han har jeg 2 herlige små med. Jeg flytter for det var hans hus,å vi ble enig om at det var det beste der å da. Vel i denne perioden etter at jeg hadde flyttet traff jeg en kjempe herlig mann,har aldri hatt så mange sommerfugler i magen samtidig. Han behandla mæ som en prinsesse,å han ble en som betydde masse for meg :rødme: . Vi var sammen hele sommeren å hele høsten,men jeg var ikke klar for et forhold siden jeg nettopp hadde vært i et. Vel rundt november kom min x-samboer å fortalte at han angra på at han hadde blitt enig med meg om å gjøre det slutt,å han ville gjerne ha meg tilbake. Vel jeg kjente på noen av følelsene jeg hadde,å fant ut at noen var der.. men om det var nok vet jeg ikke. Så jeg brukte tiden fra november til over jul på å tenke over det,å i denne periode stengte jeg den herlige mannen ute fra livet mitt. Nå er vi i midten av januar,mannen med den store M er fortsatt veldig intressert,prøver fortvilt å få meg til å tenke på alle di sommerfuglene som var der,å jeg savner han. Men jeg tenker litt på x-samboer som jeg har barn med,enn vist man får det til å fungere,det ville jo vært det beste for barna.. Hva ville dere gjort? Ville dere ha valgt x-samboeren sånn at vi kunne dele livet med barna begge 2,eller ville dere valgt mannen med stor M,å fått tilbake alle sommerfuglene? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Takker for svar på forholde.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Heisann! Skal prøve å fatte meg i korthet. Det ble slutt med samboeren min i i april i fjor,han har jeg 2 herlige små med. Jeg flytter for det var hans hus,å vi ble enig om at det var det beste der å da. Vel i denne perioden etter at jeg hadde flyttet traff jeg en kjempe herlig mann,har aldri hatt så mange sommerfugler i magen samtidig. Han behandla mæ som en prinsesse,å han ble en som betydde masse for meg :rødme: . Vi var sammen hele sommeren å hele høsten,men jeg var ikke klar for et forhold siden jeg nettopp hadde vært i et. Vel rundt november kom min x-samboer å fortalte at han angra på at han hadde blitt enig med meg om å gjøre det slutt,å han ville gjerne ha meg tilbake. Vel jeg kjente på noen av følelsene jeg hadde,å fant ut at noen var der.. men om det var nok vet jeg ikke. Så jeg brukte tiden fra november til over jul på å tenke over det,å i denne periode stengte jeg den herlige mannen ute fra livet mitt. Nå er vi i midten av januar,mannen med den store M er fortsatt veldig intressert,prøver fortvilt å få meg til å tenke på alle di sommerfuglene som var der,å jeg savner han. Men jeg tenker litt på x-samboer som jeg har barn med,enn vist man får det til å fungere,det ville jo vært det beste for barna.. Hva ville dere gjort? Ville dere ha valgt x-samboeren sånn at vi kunne dele livet med barna begge 2,eller ville dere valgt mannen med stor M,å fått tilbake alle sommerfuglene? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Takker for svar på forholde. Eksmannen og de to barna dine er som et helt puslespill som bare mangler en brikke for å bli komplett igjen, deg. Denne nye mannen er som et helt nytt puslespill som du kanskje ikke klarer å sette sammen engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå