Gå til innhold

Hvordan bli mer enn bare bekjent?

Anbefalte innlegg

Gjest nice007
Skrevet

Hei jenter,

jeg trenger litt råd.

Jeg var bekjent med en gutt, og kjente han egentlig ikke så veldig godt helt til nå i helgen. Jeg hadde fest og da klokken ble veldig mye spurte han om han ikke kunne sove hos meg siden han har så lang vei hjem. Jeg har stor dobbelseng, så vi sov ved siden av hverandre. I løpet av natten/morningen hadde vi en lang samtale og jeg følte jeg ble ganske godt kjent med han og fikk egentlig litt mer smak. (Også kyssa vi også den natten). Men nå tror jeg egentlig jeg er litt interessert i han. Da jeg traff han idag var det igjen som om vi bare var bekjente av hverandre. Jeg vet at han er sjenert når det gjelder å ta de første stegene med en jente, og jeg er igrunn også det..Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre uten å tydelig gi inntrykk for at jeg er interessert. Jeg har lyst å bli godt kjent og henge med han... Jeg fikk tak i nummeret hans idag, men vil ikke sende melding siden han vet at jeg ikke "har" nummeret hans (han har ikke mitt heller). Men vi er venner på facebook da..

På forhånd takk for råd og tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommenter noe på Facebooksida hans eller send han en melding der og hør om dere skal finne på noe! :)

Skrevet

Synes gjest over ga et godt råd jeg. Det er jo bare å foreslå å finne på noe. Eneste måten du finner ut på om han er interessert i å treffe deg noe mer eller ikke.

Skrevet

Ha en ny fest om et par uker og inviter ham. Hvis han sier ja til å komme synes han nok litt om deg. :) Ta det rolig i begynnelsen og la ham lure litt på om du er interessert, uansett om du er kjempekeen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...