Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på at de skal få inn en vare, har du ventet noen gang?

Hvor lang tid gikk det før de fikk varen du skulle bestille inn på lager? Har fått awayting stock, i masse uker nå....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Min erfaring med hqhair:

Bestillte to pakker, med flere produkter i hver.

Fikk bekreftelse på at følgende var sendt: to pakker med et produkt i hver, og et produkt ettersendt senere. Resten står i "pending".

Fikk ét produkt fra én av pakkene. Betalte for tre produkter og 2 X frakt. Det ble en veldig dyr hårkur.

Moralen i visa: IKKE bestill der i fra!

Skrevet

Ok. Men skal kjøpe noe som jeg bare kan finne på hqhair. Mente ikke at jeg ventet på pakke, men venter på at de skal få inn en vare på lager, en vare de vanligvis pleier å ha.

Skrevet

Jeg syntes det virker som om mange av nettbutikkene har vært utsolgt for en del etter jula og salg. Ser at det begynner å dukke opp en del av det utsolgte på Feelunique nå, så da kan man jo bare håpe at det samme skjer på HQ og de andre.:)

Gjest Gjest_ane_*
Skrevet

de har veldig dårlig kundeservice. ikke lett å få svar på mail. jeg ventet i nesten en mnd på at de skulle få inn et par produkter. når jeg la inn bestillingen sto det at de var på lager , fikk ingen beskjed om at jeg måtte vente på produktene. til slutt avbestillte jeg hele bestillingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...