Gå til innhold

Gave til kjæresten min på 1 års dagen vår

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 21
Skrevet

Den 14 februar har jeg og kjæresten vært hverandres i 1 år. I den anledning ønsker jeg noen tips til dere på hva jeg kan gi henne i gave.

Hun er 19 år og er mamma til en gutt på litt over 2 år. Er veldig glad i mote og sminke (derav leser Elle, KK, Cosmopolitan, Det nye etc). Vi bor ikke sammen enda så jeg har ikke anledning til å dra til henne å overraske med middag og slikt uten at hun er der hvis dere skjønner. Lillegutten skal mamma og pappa passe på den aktuelle dagen (13-14 februar) og da har vi kvelden lørdag og dagen søndag sammen.

Jeg vil gjerne gi henne noe med har ikke best råd for tiden (fattig student) og lurer på om noen har et tips?

Hun ønsker seg Ipod, kameraveske og videokamera (relativt dyrt med andre ord).

Jeg tenkte på å kjøpe et rimelig smykke, men hu har allerede fått smykker av meg tidligere (fått alt utenom ring). FInnes det noe rimelig her i sølv kanskje?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fattig student sier du... men hvor mye ca hadde du tenkt å legge i gaven?

Et års abonnement på et av de damebladene er en fin gave, men koster vel 500 eller noe. http://www.elle.no/?id=30

Eller en time med manikyre/støpte negler http://www.neglhuset.no/Negldesign%20Agnes...Negldesign.html

14 februar er forøvrig den amerikanske skikken med valentines day, så da kan du slå til med diger rød hjerteformet ballong, blomster og litt lekker sjokolade!

Parfyme er alltid en hit!

Gjest gutt 21
Skrevet

Hu har allerede skaffet seg abonnement på de aktuelle bladene. Hadde tenkt noe rundt 500 kroner. Synes det hadde vært fint med en gave som varer (ikke sjokolade som man spiser opp etc:P)

Skrevet

samme problemet her. bare jeg trenger bursdagsgave til damas 20 års dag den 4de februar.

men hun er mer en guttejente når det kommer til interesser å stil. men veldig jentete væremåte, veldig følelses menneske å romantisk. å jeg er kansje den minst romantiske fyren i verden ved siden av Pondus. Men hun sier nå at jeg kan heller lage henne noe da det betyr mye mer enn noe man kjøper for penger. så jeg tenkte at jeg sku male ett flåsete maleri å diske opp med favoritt maten hennes (lasagne). så må jeg få muttern til å bake favoritt kaka hennes. (firkløver kake) hehehe. må alliere seg med dem man kan.

så, du kan jo lage henne noe viss du har noen ferdigheter du kan bruke. snekre et lite smykkeskrin eller male noe, eller lage en kalender med egne bilder etc. fantasien setter grenser å det koster jo nesten ingenting.

Gjest Gjest_Åshild_*
Skrevet
Den 14 februar har jeg og kjæresten vært hverandres i 1 år. I den anledning ønsker jeg noen tips til dere på hva jeg kan gi henne i gave.

Hun er 19 år og er mamma til en gutt på litt over 2 år. Er veldig glad i mote og sminke (derav leser Elle, KK, Cosmopolitan, Det nye etc). Vi bor ikke sammen enda så jeg har ikke anledning til å dra til henne å overraske med middag og slikt uten at hun er der hvis dere skjønner. Lillegutten skal mamma og pappa passe på den aktuelle dagen (13-14 februar) og da har vi kvelden lørdag og dagen søndag sammen.

Jeg vil gjerne gi henne noe med har ikke best råd for tiden (fattig student) og lurer på om noen har et tips?

Hun ønsker seg Ipod, kameraveske og videokamera (relativt dyrt med andre ord).

Jeg tenkte på å kjøpe et rimelig smykke, men hu har allerede fått smykker av meg tidligere (fått alt utenom ring). FInnes det noe rimelig her i sølv kanskje?

Takk for svar

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...