Gjest Vegard 36 Skrevet 25. januar 2010 #1 Del Skrevet 25. januar 2010 Til alle dere myke, smarte, gode og flotte jenter, som jeg ser hver dag, som jeg så gjerne skulle bli litt bedre kjent med! Jeg har ikke så mange kamerater som har tid til å gå ut lenger, men de jeg har som jeg gjerne går ut med er veldig pene. Problemet er at de drar alle jentene rett foran nesa mi, mens jeg altid må vende slukøret hjemmover alene . Disse gutta nyter oppmerksomheten og er veldig selvopptatte i forhold til jentene de treffer, noe som jeg tror gjør at de ikke kan å skape et godt forhold, men istede skummer toppene . Jeg derimot er ikke så pen, men tror på den annen side at jeg har noe å by på, som jeg aldri får vist frem mens disse gutta forsyner seg . Har dere noen tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med en jente som dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. januar 2010 #2 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er ingenting vi jenter liker mer enn gutter med sjarm og humor som viser interesse for oss. Kanskje faller vi for et ytre umiddelbart, men det er ikke nok for å holde interessen. Vær trygg på deg selv, slapp av og ha det gøy, vis interesse, så går resten av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 25. januar 2010 #3 Del Skrevet 25. januar 2010 Mitt råd er å ikke lete etter kjæreste på byen, det er andre mer vellykkede arenaer som egner seg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Del Skrevet 25. januar 2010 Mitt heteste tips; IKKE ta med deg kompisen noen steder når du er ute etter kvinnfolk! Og leit andre steder enn på byen. Treningssenter for eksempel, flust med damer hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 25. januar 2010 #5 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er ingenting vi jenter liker mer enn gutter med sjarm og humor som viser interesse for oss. Kanskje faller vi for et ytre umiddelbart, men det er ikke nok for å holde interessen. Vær trygg på deg selv, slapp av og ha det gøy, vis interesse, så går resten av seg selv Jeg opplever meg som en som er trygg på meg selv, jeg slapper av og har det gøy når jeg er ute, men dypt ned i bakhodet ligger minnene fra tidligere erfaringer som ender opp med at jeg roper "Taxi!" Jeg er nok litt sjenert når tiden er inne slik at jeg blir litt utrygg når jeg skal snakke med jenter. Jeg forstår ikke hva jeg kan gjøre? kanskje har jeg blitt for redd for å mislykkes? Disse gutta får som nevnt mye oppmerksomhet, men de jentene jeg snakker med har ved flere anledninger sagt rett ut til venninda si at "jeg liker han der" så jeg hører det, og pekt på meg. de har alle det til felles at de har vært fulle å bare blitt borte ved nærmeste vannhull. Hvordan går det med bilvalget foresten, funnet noen favorit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. januar 2010 #6 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg opplever meg som en som er trygg på meg selv, jeg slapper av og har det gøy når jeg er ute, men dypt ned i bakhodet ligger minnene fra tidligere erfaringer som ender opp med at jeg roper "Taxi!" Jeg er nok litt sjenert når tiden er inne slik at jeg blir litt utrygg når jeg skal snakke med jenter. Jeg forstår ikke hva jeg kan gjøre? kanskje har jeg blitt for redd for å mislykkes? Disse gutta får som nevnt mye oppmerksomhet, men de jentene jeg snakker med har ved flere anledninger sagt rett ut til venninda si at "jeg liker han der" så jeg hører det, og pekt på meg. de har alle det til felles at de har vært fulle å bare blitt borte ved nærmeste vannhull. Hvordan går det med bilvalget foresten, funnet noen favorit? Jeg er enig med de andre som foreslår andre arenaer for sjekking enn byturer. Jeg vet det er klisje, men den som nyter livet og ikke leter, den finner Hehe, jeg har i grunn ikke tenkt noe mer på bil siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #7 Del Skrevet 25. januar 2010 Kanskje du skal slutte og klage og surve? Get her or forget her. Klarer du ikke, så gi faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 25. januar 2010 #8 Del Skrevet 25. januar 2010 Mitt råd er å ikke lete etter kjæreste på byen, det er andre mer vellykkede arenaer som egner seg bedre. Er det noen arenaer du tenker kan være spesielt gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. januar 2010 #9 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det noen arenaer du tenker kan være spesielt gode? Hvis du har noen hobbyer kan du treffe noen der, eks trening, turer, kurs du melder deg på, etc. Nett-dating funker også for mange, ei venninne fikk fulltreffer på først forsøk, og er nå samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 25. januar 2010 #10 Del Skrevet 25. januar 2010 Kanskje du skal slutte og klage og surve? Get her or forget her. Klarer du ikke, så gi faen! Du har et poeng, noen ganger ville det være en befrielse å kunne glemme hele greia, men det handler jo om et liv, om mitt liv, om å finne en man kan utvide horrisontene med. For meg er det rom for å prøve og feile, eller for å svare i samme språk som du gjør "Learning by listening, then do" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 25. januar 2010 #11 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis du har noen hobbyer kan du treffe noen der, eks trening, turer, kurs du melder deg på, etc. Nett-dating funker også for mange, ei venninne fikk fulltreffer på først forsøk, og er nå samboer Jeg kunne tenke meg å begynne med el-gitar men der er det vel ikke så mange damer, Til uka får jeg begynne på helsestudio, men ser ikke det store treffet helt for meg der. Kanskje ender jeg opp på et Salsa kurs , men uansett, takk for tankene dine Synes du med så langt hår bør gå for en cab, da er det tørt før du er framme på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #12 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan fint utkonkurere kammeratene dine selv om de er penere enn deg: charismaarts.com Du finner nesten alt du trenger i samleseksjonen på forumet, men boken er fin den også. På forumet kan du få gratis råd av instruktører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 26. januar 2010 #13 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan fint utkonkurere kammeratene dine selv om de er penere enn deg: charismaarts.com Du finner nesten alt du trenger i samleseksjonen på forumet, men boken er fin den også. På forumet kan du få gratis råd av instruktører. Hvordan har boken virket for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #14 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvordan har boken virket for deg? PÅ mange forskjellige plan. Jeg eri utgangspunktet ganske kjekk og har naturlig draget på 8er og 9er damer, men hadde aldri fått 10ere og hadde altdi følt at jeg overhodet ikke ble vurdert når jeg snakket med dem. Etter å ha lest den boken og etter å ha skjønt særlig prinnsippene om å ikke være aproval seeking, men aproval giving fikk jeg plutselig 10ere lett som bare det. Boken hjalp meg også å skjønne hvorfor jeg noen ganger lyktes på sjekkern og noen ganger ikke og å snu dette til at jeg de aller fleste ganger lykkes. Den lærte meg å forstå hvordan man flørter. Jeg flørtet jo før oogså men da var det noe som bare skjedde av og til og stort sett fordi dama satte det i gang, men nå kan jeg initiere det fort. Ikke minst så har den gjort meg veldig utadvendt og flink til å konversere alle slags mennesker. Mye mere enn noen pickup artist er forfatteren Juggler kjent som mesteren i æ lære bort konversasjon. Nå får jeg stort sett altid samtalen til å flyte med hvem som helst og det går mye lettere å få skikkelig god stemning og kontakt med folk fort. Det er ikke lenger noe som bare skjer av og til uten at jeg skjønner hvorfor men noe som som skjer veldig ofte. Jeg har også lært meg å gå bort til helt fremmede på byen eller på gaten og snakke med dem. På grunn av dette er jeg blitt mye mere happy easygoing og rett og slett glad i mennesker. Jeg liker folk mye bedre nå som jeg så mye lettere får kontakt med folk og ikke har den lille sosiale usikkerheten jeg hadde før og fordi jeg lettere finner positive ting med andre. Boken fokuserer veldig på å lete etter det positive hos folk og komplimentere det. Du bør lese boken og "Jugglers Compiled archieves" som du får på kjøpet. Det er mye gull i the archieves også og mye av det er litt sleipere. Du bør også lese seksjonen på forumet hvor de har samlet tråder som oppsumerer teknikkene. Måten det undervises på i dag er litt annerledes enn i boken. Spesielt SOI brukes annerledes. Merk også at SOI kan gjøres nonverbalt også og at det er bedre å bruke SOI teknikken fra boken enn et dvaskt SOI hvor du kaller noe ved personligheten hennes for sexy som egentlig ikke er det. Du skjønner hva jeg mener med dette når du får lest litt. Jeg annbefaller også å lese litt i disse artikklene. Det er mye der som vil hjelpe deg å forstå det du trenger. Det avgjørende på sikt vil være å bygge selvtillitt og at du klarer å føle at du fortjener den dama du vil ha og at det sevlsikkert utstråles av kropspråket ditt og vises gjennom handlingene dine, for eksempel ved at du ikke er redd for å si hva du mener selv om hun blir sur akkurat da og at du ikke fremstår klengete etc. http://www.bristollair.com/outer-game/tech.../25-points.html http://www.bristollair.com/complete-article-index.html http://www.bristollair.com/inner-game/iden...your-value.html http://www.bristollair.com/inner-game/unde...-and-value.html http://www.bristollair.com/inner-game/unde...-the-prize.html http://www.bristollair.com/outer-game/pick...-do-matter.html http://www.bristollair.com/outer-game/skil...y-language.html http://www.bristollair.com/outer-game/tech...rcing-iois.html Det vil også være verdifult for deg å lese Sex God Method an daniel Rose fordi det å vite at du kan gi en kvinne sinnsykt bra sex vil hjelpe på selvtillitten og utstrålingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 28. januar 2010 #15 Del Skrevet 28. januar 2010 "aproval seeking, men aproval giving fikk jeg plutselig 10ere lett som bare det. på grunn av dette er jeg blitt mye mere happy easygoing og rett og slett glad i mennesker. Jeg liker folk mye bedre nå som jeg så mye lettere får kontakt med folk og ikke har den lille sosiale usikkerheten jeg hadde før og fordi jeg lettere finner positive ting med andre. Boken fokuserer veldig på å lete etter det positive hos folk og komplimentere det". Først vil jeg takke deg for ditt fine innlegg!! Det å kunne gi dama godkjenning fremfor å søke godkjenning er sikkert at veldig viktig poeng. Her tror jeg nøkkelen kan ligge for meg til å utstråle min selvtillit, som jeg har på andre arenaer enn der jeg må oppsåke kontakt med jenter. Det andre du skriver om at du liker folk bedre nå tror jeg også er av avgjørende betydning. Dette vil jo bety at man trives i selskapet med jenter og der har jeg litt å gå på ettersom jeg ikke trives med å gå bort til dem. Jeg kommer til å lese boken når jeg får tid, noe som ikke kan skje med det første. Om du har noen flere grunnleggende tanker så vil jeg du skal vite at jeg setter pris på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #16 Del Skrevet 28. januar 2010 "aproval seeking, men aproval giving fikk jeg plutselig 10ere lett som bare det. på grunn av dette er jeg blitt mye mere happy easygoing og rett og slett glad i mennesker. Jeg liker folk mye bedre nå som jeg så mye lettere får kontakt med folk og ikke har den lille sosiale usikkerheten jeg hadde før og fordi jeg lettere finner positive ting med andre. Boken fokuserer veldig på å lete etter det positive hos folk og komplimentere det". Først vil jeg takke deg for ditt fine innlegg!! Det å kunne gi dama godkjenning fremfor å søke godkjenning er sikkert at veldig viktig poeng. Her tror jeg nøkkelen kan ligge for meg til å utstråle min selvtillit, som jeg har på andre arenaer enn der jeg må oppsåke kontakt med jenter. Det andre du skriver om at du liker folk bedre nå tror jeg også er av avgjørende betydning. Dette vil jo bety at man trives i selskapet med jenter og der har jeg litt å gå på ettersom jeg ikke trives med å gå bort til dem. Jeg kommer til å lese boken når jeg får tid, noe som ikke kan skje med det første. Om du har noen flere grunnleggende tanker så vil jeg du skal vite at jeg setter pris på dem Yes. Her er roten til mye ondt ja. Er en godt voksen dame som skal på date på lørdag med en ons. Har hatt litt nerver ift dette, men har klart å komme på positive tanker som at jeg skal da like mye vurdere ham som han skal vurdere meg. Eller se etter det positive da. Jeg har null problem med å få kontakt, det er next level som er problematisk for meg. Redd for nærhet og følelser, nettopp fordi jeg ikke tror jeg er bra nok=søker godkjenning i hytt og pine. Slutt med det!!! Lykke til, til oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #17 Del Skrevet 28. januar 2010 "aproval seeking, men aproval giving fikk jeg plutselig 10ere lett som bare det. på grunn av dette er jeg blitt mye mere happy easygoing og rett og slett glad i mennesker. Jeg liker folk mye bedre nå som jeg så mye lettere får kontakt med folk og ikke har den lille sosiale usikkerheten jeg hadde før og fordi jeg lettere finner positive ting med andre. Boken fokuserer veldig på å lete etter det positive hos folk og komplimentere det". Først vil jeg takke deg for ditt fine innlegg!! Det å kunne gi dama godkjenning fremfor å søke godkjenning er sikkert at veldig viktig poeng. Her tror jeg nøkkelen kan ligge for meg til å utstråle min selvtillit, som jeg har på andre arenaer enn der jeg må oppsåke kontakt med jenter. Det andre du skriver om at du liker folk bedre nå tror jeg også er av avgjørende betydning. Dette vil jo bety at man trives i selskapet med jenter og der har jeg litt å gå på ettersom jeg ikke trives med å gå bort til dem. Jeg kommer til å lese boken når jeg får tid, noe som ikke kan skje med det første. Om du har noen flere grunnleggende tanker så vil jeg du skal vite at jeg setter pris på dem Her er ett par innlegg jeg har skrevet før og som kan være nyttige. Jeg ser ting litt annerledes nå og det er ikke noen perfekt gjenngivelse av ideel Juggler Method (noe sånt finnes ikke heller), men det er en god del der som kan være nyttig. Det er litt lineært i forhold til hvordan man kan gjøre det også. Her går det veldig fra platonsk, til personlig, til seksuelt. MAn kan like gjerne gå rett inn i veldig seksuelle viber SÅFREMT du har selvtillitt nok og ser deg selv om like seksuelt verdifull som henne (sosail verdi) og seksuell utstråling nok til å gå rett inn med med overbevisende vibber. Det kommer etter hvert og da blir man gjerne litt mindre strukturert, men i begynnelsen kan man noenlunder gjøre det slik. Du finner ut av slikt etter hvert. Jeg vet jo ikke noe om ditt utgangspunkt, men ofte vil en gutt som er for eksempel en 6 kunne heves til en 7 eller gjerne også 8 i damers øyne abre gjennom bedret klesstil. Spør venniner, spør på PUA forum, let på nettet og les noen nummer av GQ. Basic hygiene kan faktisk også være viktig for en god del menn fordi nesehår eller sure sokker kn bety ingen sex der det ellers ville blitt en het natt. Her: Cognizance: På Juggler sitt forum så finner du en del bra om nettdating. De er ganske skeptiske til det der fordi de synes det er innefektivt, men de har laget gode kjøreregler for å plukke ut bra damer, få kontakt og få en date raskt. Det siste mener de er alfa og omega fordi det er så utrolig mange damer som bare digger oppmerksomheten at du ender opp med å bruke timesvis på å massere egoet til en eller annen dame med mindre du skjærer gjennom og ordner en rask date. Jeg har ikke egentlig sett noe særlig på det for jeg er ikke noen nettdater, men syntes det virket ok når jeg leste det. Uavhengig av om du tror du kan få dater på nett i den nærmeste fremtid så tror jeg det kan være en glimrende arena for å øve seg på en del aspekter av det du kan lese deg til av sjekketeori. Du har jo muligheten til å tenke deg om ganske godt før du svarer. Det er for eksempel flere basic ting om konversasjon fra Juggler man lett kan øve inn på nett. Stil mange ÅPNE spørsmål. De fleste stiller altfor spesifikke sprøsmål og det leder til et kontant svar. Åpne spørsmål fører til at de kommer med ekstra informasjon som lett fører samtalen over på et mer personlig plan og gir deg info du så kan bruke for å drive samtalen videre, flørte og gi komplimenter. Gi kun komplimenter på hennes "high points". Det er kunn når hun faktisk har gjort seg skikkelig fortjent til et kompliment at hun bør få et. HVis du gir komplimenter som hun ikke har gjort seg klart fortjent til virker det som du har bestemt deg for at du er interesert i henne før du har fått en god nok grunn til å like henne som person og det virker desperat. I stedet så vil en tre, fire, fem komplimenter hun virkelig har fortjent gi henne en følelse av at spillet snur. Riktignok har du tatt kontakt og du er gutten og er forventet å være den som i starten er mest interesert. Kan du kunsten å time komplimentene så vil hun imidlertid etter hvert føle at hun kunn får din interesse når hun jobber for den og det er veldig attraktivt for kvinner. I begynnelsen viser du kunn nysgjerrig interesse og gir bare meningsløse smalltalkkomplimenter og RELATERER til det hun har å si. Du leter etter det som er genuint spesielt og bra med henne. Når du finner det så BELØNNER du henne. Det snur på ett vis spillet. I utgangspunktet viser man en generell menneskelig nysgjerrig interesse, den eskalerer først til en personlig interesse når hun viser at hun er interesant, den personlige interessen skal så først eskaleres til en seksuell interesse når hun viser noe ved sin personlighet som hun selv kan forstå at vekker seksuell interesse, som hun føler at hun har fortjent. Kanskje du liker sterke kvinner og kan si at "jeg synes at ... viser at du har en styrke som de færreste kvinner har og jeg synes det er veldig sexy" eller kanskje er det noe ved lidenskapen, uskyldigheten, intelligensen, ureddheten, lekenheten hennes eller whatever som kan være en basis for en litt mer seksuell interesse. Poenget er ikke at det må være så javlæ godt formulert eller sett, selv om det hjelper. Det viktigste er at fordi du hittill ikke har gitt ros annet enn når det var velfortjent og fordi dere har bygget opp en personlig kjemi og interesse for hverandre så har du troverdighet som hjelper deg. Det er også helt avgjørende at du MENER det. Du leter etter det som faktisk vekker en seksuell interesse for henne som person hos deg og sier at du synes dette er sexy, sensuelt eller et vilket som helst annet seksuelt ladet og passende ord. Ordet må imidlertid være seksuelt nok til at hun fra og med nå skjønner at du ønsker å drive samværet i en seksuell retning. (Dette kommer vist til å bli råd som går ut over nettsituasjonen, men det er vel greit). Når det gjelder alle komplimenter så er det helt avgjørende at du ikke formidler at det er viktig for deg at hun godtar komplimentet. Du skal ikke se med et forventingsfult og håpefult blikk på henne og være redd for at det ikke går igjennom eller i håp om at nå traff du innertiern. Da virker du som du søker annerkjennelse og det virker desperat og lite alpha. Du GIR annerkjennelse, men søker den ikke. Derfor gir du komplimentet og kan godt gjøre det nærmest i en bisetning. Hvis hun sier at hun ikke synes at hun er så ... så bare sier du selvsikkert at det synes du og dveler ikke mere med den saken. Gjennomgående i alt dette er at du kunn viser genuin interesse. Med mindre du knuller absolutt alt på to ben med et pent annsikt så er det ingen grunn til å vise annet enn åpen og aseksuell varm interesse for vakre kvinner før de har vist at de har en tiltrekkende personlighet. Din menneskelige interesse, nysgjerrighet, spørretekeknikk og evne til å relatere og belønne med minikomplimenter og fysisk kontakt (kun som belønning) gjør at du finner de attraktive kvalitetene hos mange mennesker fordi de åpner seg for deg og viser deg hvem de er. Hvis du ikke finner attraktive kvaliteter så har du ingen grunn til å gi belønninger fordi da er du jo ikke egentlig interesert (med mindre du knuller alt). Gutter blir for blendet av utseende og gir for mange komplimenter, for tidlig uten grunn. Det er bedre å snu på spillet, bli mere kravstor og te seg som en jente. Riktignok tar du kontakt først, men hun må føle at du griller henne litt for å finne ut om hun er verd din interesse. De fleste jenter opplever stort sett bare at det er de som har gutter på jobbintervju. Når de føler de må jobbe for gutten blir det mer interesant. Dette har den store fordelen at sjeking blir mere genuint for gutter og det blir mere impulsivt fordi man ikke vet om eller når man finner det som vekker ens interesse. Det gjør at gutter heller kan lene seg tilbake og bli revet med av øyeblikket slik jenter gjør, i stedet for å være taktiske. Samtidig ahr amn egentlig en bedre tatktikk en de taktiske gutta. Når du har eskalert smaværet til et seksuelt nivå ved å gi et seksualisert kompliment så er tegnet på aksept ikke at hun verbalt godtar det, men at hun blir og fortsatt nyter ditt selskap. Derfra kan man begynne å gi komplimenter for utseende, men disse kan godt komme etter enda flere komplimenter for pesonlighet. Alle gutter sier at hun er pen, men hvis du først sier det etter å ha funnet tre andre kvaliteter som du finner attratkivt på et seksuelt plan, så teller komplimentet om utseende en million ganger mere. Det vil også som regel komme et punkt hvor hun er svært betatt, stemningen er god og den fysiske kontakten er ganske intim og dere er kasnkje brisene begge to. Når du aner det øyeblikket hvor hun er virkelig mør så kan man si nesten hva som helst. Da kan man kjøre på med en mitraljøse av komplimenter uten at det vil virke desperat. Dette bør imidlertid ikke strekkes ut i tid. Når dere har litt kjemi så kan du bruke push/pull, pull/push og seksuelle barrierer. Push pull er at du sier noe som skyver henne fra deg (og kanskje fysisk dytter henne også) for deretter, eller implisitt i dytten, trekke henne tilbake. Du sier jeg kan ikke fordra damer som ... og dytter henne bort samtidig som hun skjønner at det egentlig betyr at du liker det/henne veldig godt. Du sier at "nei men da gidder jeg ikke leke med deg mer" og snur så rundt og sier at, men jeg savner smilet ditt allerede. Pull push krever at hun er litt sikkrere på deg og snur leken til at du roser henne og så skyver henne bort. Da må hun komme tilbake selv (hun jager deg). Hun bør forstå at du bare leker, men jo nærmere du er tvilen om at du faktisk skyver henne bort jo bedre. Det skaper en større spenning og viser mere guts fra din side og at du ikke er redd for å miste henne. Seksuelle barrierer handler om at du lanserer en ide om noe seksuelt, men samtidig stopper muligheten for det. Det kan både gjøres slik at hun tror det ikke står på agendaen, slik at hun vet at du tuller eller slik at hun tviler. Hvis dere står svært nærme kan du kan dytte henne bort og si at hvis hun kommer så nærme igjen så klarer du ikke la være å skysse henne Du kan si at hvis ikke det var for at dere nettopp møttes så ville du dratt henne med hjem til deg og revet av henne alle klærne, eller at hvis ikke det var så mange mennesker i dette rommet så ville du ikke klart å holde fingrene fra henne. Fordelen er at du lanserer ideen, men gjør den uaktuell før hun må signalisere et ønske om å gå med på det eller ikke. Det ufarligjør det og gjør at hun ikke kommer i en låst posisjon hvor hun må signaliserere motvile mot noe hun vet at hun snart vil, men synes er litt tidlig. Samtidig så er dette en mulighet hun kan gripe eller klart signalisere ønske om, umidllebart eller senere, men som du egentlig lanserte og dermed får henne til å virke mindre frempå. Du får uansett også platnet bildet i hodet hennes enten hun vil eller ikke. Hvis du sier ikke tenk på en folkevogn, så ser du jo for deg en folkevogn. På rett tid kan du pepre med seksuelle barrierer og bruke det som en lek som gjør samspillet uberseksuelt samtidig som det er ufarlig. En annen morsom flørteteknikk kalles "Stealing her frame". Frame betyr noe sånt som virkelighetsforståelse. Sett at du egentlig er den som har bygget opp den fysiske kontakten og hun har fulgt etter. Når hun da eskalerer berøringen en av gangene og går litt lengre enn noen av dere hadde gjort før, kan du skyve henne bort og erte henne for å flørte med deg og kanskje si at du ikke er et stykke kjøtt hun kan grafse på. Måten du bygger opp fysisk kontakt er essensielt. Det er egentlig veldig enkelt å gjøre dette riktig og forklaringen finner du på sidene til Juggler. Det blir for mye å forklare her. Aldri kjøp en drink til henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan de andre desperate guttene gjøre. Et morsomt triks er å rygge litt når hun lener seg engasjert inn for å prate med deg uten at hun bevist merker det. Da vil hun måte bevege seg nærmere deg og det har en ubevist effekt.Hun blir mere den aktive som viser interesse. Har du miligheten så len deg inntill en vegg og la henne stå og henvende seg mere aktivt enn du gjør i kroppspråket sitt, men fortsett å være like engasjert verbalt. Mot slutten av kvelden, når du har en klar seksuell interesse fra henne, så kan du forme den seksuelle gnisten mellom dere i mange retninger. Selv om du har bygget opp på en meget snill og genuin måte, så kan du nå snu rundt og bli mere badboy uten egentlig å være det. Du kan bli frekkere og du kan endre din egen utstråling til å formidle en røffere og råere seksualitet. Det vil si, du later ikke som, men du henter fram den delen av deg. Nesten alle gutter har en slik seksualitet på reportoaret i senga, men badboys har den fremme i hverdagen. Etter å ha bygget opp en trygg seksuell interesse så er det bra for en snill gutt og trekke ting i en mørkere retning. På denne tiden kan du godt bli mere dominant, på mange måter, og være røffere med henne fysisk. Hvis man klarer å dra dette langt nok uten at det skjærer seg så får du fordelen med tenningen en badboy skaper, samtidig som du har lagt et trygt og godt grunnlag med en sunn seksuell tiltrekning hvor hun har tillitt til at du er en bra gutt hun har en ordentlig personlig kontakt med. Badboys har kun det ene ellementet. Det er ikke nødvendig å dra ting i en røffere retning. Det er bare noe man kan gjøre hvis man ønsker det. Men hvis man ønsker at hun skal ha maksimal seksuell tiltrekning så er det som regel en fordel at dette elementet kom som et aspekt ved din personlighet utenfor senga, heller en at det bare blir noe dere drar fram som et seksuelt spill i senga, tre måneder inn i forholdet. Minuset med dette er at de fleste gjerne ønsker en mykere og ømmere greie de første gangene de har sex. Det gjør jeg også. Løsningen er at man snur litt rundt igjen når man kommer i senga og formidler at du først og fremst ønsker nærhet med henne nå og blir veldig øm igjen. Men, da vet hun at den heftige seksualiteten er der. Kombinasjonen av veksling mellom rå og hard seksualitet og øm og kjærlig er uansett den ultimate vinneren når man får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #18 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg ville også skaffet meg noen bra hudprodukter. Annsiktsvask, fuktughetskrem, noe peelingreier etc. Proactive som de selger på TV-shop er vistnok vedlig bra i følge noen venniner som har prøvd det meste. Å spise godt og holde seg i form hjelper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #19 Del Skrevet 31. januar 2010 Finnes det ingen sånne gode råd til jenter også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #20 Del Skrevet 2. februar 2010 Finnes det ingen sånne gode råd til jenter også da? Jo! For det første så er svært mye av Juggler method annvendbart for allle mennesker i alle situasjoner inkludert jenter. Det er også jenter på forumet til Juggler som kan gi råd spesifikt for kvinner. Det finnes også egne forum for Playettes. Du må bare google playette så finner du noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå