Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Jeg vet det nettopp var en tråd om dette, men det var mer mor østlandet... og i og med at jeg ikke bor på østlandet..., så var det litt kjipt å sende kaker i posten men jeg vil egentlig bare ha fotoet og "lime" det på selv... noen som kan hjelpe?
majan Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Heisann jeg råder deg til og gå inn på det innlegget en gang til og lese igjennom det. For de sender ikke kaker med bilder i posten. Men kun bildet slik at du kan ha det på den kaken du vil :D . Jeg tok kontakt med hun som driver det igår og det koster 150 kroner. Og da kan du få det i posten om noen dager. Jeg tenkte og bestille dette til min sønns treårsdag jeg da.
Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 wops.. ok da. jeg var inne på en anen link ang det samme men det er godt du sa i fra! og dyrt var det heller ikke!! fikk mail nå om at det var ei herborte som driver med det, men hun selger hele kaker, men det var faktisk ganske billig. har smakt de kakene og de er steingode!! og til en pris av 300kr, så er ikek det gå galt :blunke: *svosjer innom den andre tråden jeg og lese litt *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå