Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flaske high beam hightligher fra Benefit liggende, men har aldri brukt den, siden jeg ikke vet hvordan jeg gjør det. Hvor skal det påføres? Hvordan (er en liten penselapplikator)? Er dette noe jeg kan bruke til hverdags, eller er det bare for festbruk? Kan jeg bruke det under øynene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke den på toppen av kinnbena, under øyebrynene og ned langs nesa for en fin highlight. Du bare pensler litt der du vil ha glød, og blend forsiktig med fingrene eller en kost :)

Skrevet

Jeg elsker High Beam! I tilleg til kinnbein, øyenbrynsben og neseben bruker jeg den i øyekrokene, det får øynene mine til å stråle!

Under øynene bør du bruke et annet produkt, som en concealer med highlight-effekt, type YSL Touche Eclat, High Beam er ikke egnet for bruk under øynene.

Skrevet

Som de sier over her! Plasser du vil fremheve. Er veldig pent å ha det under brynet på brynsbenet, det åpner litt.

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg elsker High Beam! I tilleg til kinnbein, øyenbrynsben og neseben bruker jeg den i øyekrokene, det får øynene mine til å stråle!

Under øynene bør du bruke et annet produkt, som en concealer med highlight-effekt, type YSL Touche Eclat, High Beam er ikke egnet for bruk under øynene.

Har de den i parfymeri, eller bestiller du den på nett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...