Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Har en flaske high beam hightligher fra Benefit liggende, men har aldri brukt den, siden jeg ikke vet hvordan jeg gjør det. Hvor skal det påføres? Hvordan (er en liten penselapplikator)? Er dette noe jeg kan bruke til hverdags, eller er det bare for festbruk? Kan jeg bruke det under øynene?
Gjest Heidie Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Du kan bruke den på toppen av kinnbena, under øyebrynene og ned langs nesa for en fin highlight. Du bare pensler litt der du vil ha glød, og blend forsiktig med fingrene eller en kost
Quirky Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg elsker High Beam! I tilleg til kinnbein, øyenbrynsben og neseben bruker jeg den i øyekrokene, det får øynene mine til å stråle! Under øynene bør du bruke et annet produkt, som en concealer med highlight-effekt, type YSL Touche Eclat, High Beam er ikke egnet for bruk under øynene.
Lilandry Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Som de sier over her! Plasser du vil fremheve. Er veldig pent å ha det under brynet på brynsbenet, det åpner litt.
Gjest yojo Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg elsker High Beam! I tilleg til kinnbein, øyenbrynsben og neseben bruker jeg den i øyekrokene, det får øynene mine til å stråle! Under øynene bør du bruke et annet produkt, som en concealer med highlight-effekt, type YSL Touche Eclat, High Beam er ikke egnet for bruk under øynene. Har de den i parfymeri, eller bestiller du den på nett?
Gjest Heidie Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Har de den i parfymeri, eller bestiller du den på nett? Hvis du tenker på High Beam, så er den bra Benefit og kan kjøpes her: http://www.benefitcosmetics.com/gp/product...ore&nodeID=
Gjest yojo Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Hvis du tenker på High Beam, så er den bra Benefit og kan kjøpes her: http://www.benefitcosmetics.com/gp/product...ore&nodeID= Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå