Gå til innhold

Lav kroppstemp? (36)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har akkurat hatt ørebetennelse, feberen har endelig avtatt i dag. Men nå måler jeg plutselig 36,3 med termometeret. Har aldri målt så lavt før, tror 36,9 må være det laveste jeg har målt.

Hva er det som er for lav kroppstemp, og bør jeg nå kle på¨han mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe forskjell på barn/voksen, men min kroppstemp faller ofte under 36 uten at det er unormalt.

Skrevet

Mine normale kroppstemperatur (rett etter jeg har våknet om morgenen) er på et sted mellom 35.60 og 35.90, og det har den alltid vært-

Skrevet

ok- føler meg litt hysterisk nå :rodme: men har vært så mye bekymret i det siste pga han har vært syk, og så plutselig måler jeg 36 liksom. Aldri gjort før.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Temperatur på 36 er ikke unormalt her i gården, ihvertfall. :)

Skrevet

har jente på 2 vi stadig vekk måler 36.4 på :)

Skrevet

Både jeg og mitt barn har i utgangspunktet lav kroppstemperatur. Så vi begge er ganske slappe allerede ved 37,5 grader. Helt normalt, men derfor er det lurt å måle temperatur når man er frisk også. :)

Skrevet

Jeg har tatt temperaturen på han når han har vært frisk, og den pleier da å ligge på rundt 37. Tidligere i dag var den 35,8, men nå er den 37 igjen. Ser jo helt sykt ut med 35 grader i displayet! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...