Gjest IKKE_innlogget=) Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 mannen min har bare blitt mer og mer forskjellig de siste 2-3 mnd. Det startet med han beynte runke mens han sov.. og han ikke husker det etterpå... forresten jeg er gravid 4 mdn og med en gang vi fant ut jeg var gravid så ble det mindre kos fra hans sin side, mindre kos og hyggelige ord til meg.. og nå sier han at han tok et tog tidligere enn det han egentlig har gjort!! er det rart jeg begynner å lure! har sjekket togtidene på nettet, takk gud for oppfinnelsen av nettet:) hva sier dere?er det bare jeg som er paranoid??
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror nok det er graviditetshormonene som herjer.... Om han runker om natta, er det så ille? Om han er mindre kosete, snakk med ham om det! Kanskje er han ikke klar over det selv, eller at du trenger mer kos. Og når du sjekker togtidene hans...unnskyld meg? Jeg skjønner at følelsene herjer og du ikke kan noe for det, men med mindre du har noe mer konkret så har du nok ikke noe å være opprørt for
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Et godt gammelt ordtak sier at: "Tror du noen er utro, så er de gjerne det." Herregud da kvinne, lytt til dine sanser!
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes det høres rart ut. I hvert fall det med togtidene. Og jeg skjønner godt at du sjekket tidene, jeg. Magefølelse skal man høre på. Men som alltid... SNAKK MED HAM! Og gratulerer så mye med graviditeten!
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Et godt gammelt ordtak sier at: "Tror du noen er utro, så er de gjerne det." Herregud da kvinne, lytt til dine sanser! Jepp-jepp, gjør som hun sier, beskyld ham for utroskap, kast ham ut så sitter du der med bollemagen og er lykkelig over at du valgte rett, basert på en eller annen følelse...........Dagens!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Togtabellene og tidspunktet togene faktisk går på, stemmer jo ikke spesielt overens nå om dagen. Prøv kommunikasjon før du prøver noe annet. Hva føler han om graviditeten, har han skjønt at han ikke trenger å være "redd" for deg?
Xtend Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Jepp-jepp, gjør som hun sier, beskyld ham for utroskap, kast ham ut så sitter du der med bollemagen og er lykkelig over at du valgte rett, basert på en eller annen følelse...........Dagens! Hehe, er det ikke det som er standardfrasen her på KG? Hvis mannen jobber for mye er han utro...dump han! Hvis mannen ligger hjemme på sofa'n er han en latsabb...dump han! Hvis mannen bare kysser meg 8 ganger om dagen og ikke 10, da har han mistet følelsene...dump han! Hahaha, er det rart flere og flere menn må ut av landet for å finne ordentlige kvinner.
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Hehe, er det ikke det som er standardfrasen her på KG? Hvis mannen jobber for mye er han utro...dump han! Hvis mannen ligger hjemme på sofa'n er han en latsabb...dump han! Hvis mannen bare kysser meg 8 ganger om dagen og ikke 10, da har han mistet følelsene...dump han! Hahaha, er det rart flere og flere menn må ut av landet for å finne ordentlige kvinner. Og dette er igjen aldri standardfrasen fra de bitre mennene her på KG?
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 mannen min har bare blitt mer og mer forskjellig de siste 2-3 mnd. Det startet med han beynte runke mens han sov.. og han ikke husker det etterpå... forresten jeg er gravid 4 mdn og med en gang vi fant ut jeg var gravid så ble det mindre kos fra hans sin side, mindre kos og hyggelige ord til meg.. og nå sier han at han tok et tog tidligere enn det han egentlig har gjort!! er det rart jeg begynner å lure! har sjekket togtidene på nettet, takk gud for oppfinnelsen av nettet:) hva sier dere?er det bare jeg som er paranoid?? At Menn reagerer forskjellig når de finner ut at partneren er gravid er ikke rart, det er ikke sikkert han helt vet hvordan han skal forholde seg til dette. Hvis han har gjort noe i søvne - da er det ikke fryktelig rart at han ikke husker det. Det ville vært rarere hvis han husket det. Detter er jo også etter at du ble gravid - kanskje en sammenheng. Hvilket tog tok han hvor? det er jo ganske vesentlig. Gikk han tidligere fra jobben for å komme hjem? eller dro han tidligere til jobben? Du høres ikke paranoid ut - bare spik spenna gæææærn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå