Gjest 1hull Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Kjæresten min kommer hjem fra et ett måneders langt utenlandsopphold i mårra, og jeg skal på besøk til han på kvelden. Lurte på om dere hadde noen sexy ideer til hva jeg kan gjøre for å vise hvor glad jeg er for at han kommer hjem? Alle mine ideer er allerede brukt opp, og jeg har lyst til å gjøre noe spesielt for å vise hvor mye jeg har savnet han
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Ta med ett par fine venninner og ha en syk sexorgie, eller bare kom som den du er og vis ditt sanne begjær.
Gjest Mann26 Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Bare vær kåt. Det er ingenting annet som teller :-)
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Tja... dette tipset krever at du vet nøyaktig når han kommer hjem, et rent rom, en ren kropp - og ikke minst en sulten mann... Lagde kylling med ris og bernaise (samt salat) til ex'en min engang. Jeg hadde en middagsavtale med han, uten at han helt visste HVA slags middagsavtale. Jeg danderte maten på kroppen og ventet, og ventet, og ventet, og ventet... Han kom 2 timer for sent, men det hører med til historien at det var den beste kalde kyllingen han noensinne har smakt
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Sorry - så ikke at du skulle til HAN. Da lar vel mitt tips seg vanskelig gjøre
SMann Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Han er sikkert sliten...lag god mat...gi han massasje...og la han roe ned...neste morgen derimot... ;-)
Dolly-Betty Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 mens han sover... Alle menn liker å våkne opp til slikt vil jeg tro
SMann Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 mens han sover... Alle menn liker å våkne opp til slikt vil jeg tro Det er helt riktig...jeg får mine sterkeste orgasmer når jeg blir vekket av sex...spesielt på morgenen...på det tidspunktet den våkner til liv uansett... ;-))
Dolly-Betty Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Det er helt riktig...jeg får mine sterkeste orgasmer når jeg blir vekket av sex...spesielt på morgenen...på det tidspunktet den våkner til liv uansett... ;-)) Jeg har begynt å skjønne at det er slik menn fungerer og vet å utnytte det...
SMann Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har begynt å skjønne at det er slik menn fungerer og vet å utnytte det... Vi liker å bli utnyttet på denne måten... :-)
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Sug han mens han sover. Det vil han aldri glemme deg for. Det er i alle fall min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå