Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Han tror det er en do. Katter og kaniner er gode venner, så de løper rundt sammen i stua. Problemet er bare at buret må jo stå oppe så kaninene får spist/drukket/gått på do eller i det hele tatt bare slappe av "hjemme", men så fort buret er oppe, løper pus inn og graver og prøver å gå på do (han har gjort det noen ganger før, så jeg vet det er derfor han graver). Etter jeg nektet han dette, begynte han å slå kaninene Hva ville dere gjort? Liker ikke å holde dem innesperret hele dagen heller!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Slår katten din kaninene, hvordan slår han de? Høres utrolig rart ut.
Gjest fisk Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Unnskyld meg, men jeg ler så jeg rister her jeg sitter, det høres utrolig morsomt ut, du må filme dette og legge det ut på youtube eller noe. Har ingen råd å komme med, bortsett fra å kanskje prøve sånn cat-away spray, eller hva det heter, på kaninburet?! Haha, dette var så utrolig sært!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Du skal ikke se bort i fra at pus er sjalu på kaninene! Og at den "hevner" seg på den måten. Jeg hadde en gammel katt en gang som absolutt ikke likte en av mine beiliere og konsekvent pissa i skoene hans når han var her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå