Gå til innhold

Jobber dere mye overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at det er mye bedre å sitte på jobb noen timer ekstra enn å komme hjem til tom leilighet. Da rekker jeg akkuratt å lage middag og se litt på TV før jeg legger meg igjen. Hvis jeg kommer hjem halv 5 blir ettermiddagen så lang, og det blir for kjedelig og ensomt. Jeg jobber overtid så mye som mulig de kvelene jeg ikke har andre planer. Har dere det også sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Periodevis, når jeg ikke har ungene, jobber jeg en del overtid.

Skrevet

Nei! Dessuten kan man ikke jobbe overtid uten at det er avtalt.

Skrevet
Jeg har funnet ut at det er mye bedre å sitte på jobb noen timer ekstra enn å komme hjem til tom leilighet. Da rekker jeg akkuratt å lage middag og se litt på TV før jeg legger meg igjen. Hvis jeg kommer hjem halv 5 blir ettermiddagen så lang, og det blir for kjedelig og ensomt. Jeg jobber overtid så mye som mulig de kvelene jeg ikke har andre planer. Har dere det også sånn?

Jeg jobber endel overtid fordi det er mye å gjøre på jobben, sammen med trening gjør det at jeg ofte ikke er hjemme før kl 7-8 på kvelden. Er en måte unngå å være alene hjemme lenge (Selv om det er deilig og), og samtidig være sosial (via jobb/trening).

Nei! Dessuten kan man ikke jobbe overtid uten at det er avtalt.

Det stemmer iallefall ikke med min bedrift, men kanskje vi er litt for snille med stille aksept...

Skrevet

i perioder gjør jeg nok det.

For å fylle tomrommet.. helt til jeg finner roen i kroppen igjen eller en ny kjæreste..

Ikke bra egentlig!

Skrevet

Nei, men jeg hadde en kollega som kom tidlig og gikk sent hver dag, kommenterte alle som kom senere eller gikk tidligere, var hjemme pga. sykt barn osv. som om alle andre var snyltere. Stakkaren hadde/har ikke noe liv utenom jobben og det visste alle...

Skrevet
Nei, men jeg hadde en kollega som kom tidlig og gikk sent hver dag, kommenterte alle som kom senere eller gikk tidligere, var hjemme pga. sykt barn osv. som om alle andre var snyltere. Stakkaren hadde/har ikke noe liv utenom jobben og det visste alle...

Nei, jeg elsker å sitte hjemme og jobbe. Da jeg var sammen med eksen satt jeg derimot på jobb så lenge at folk begynte å se rart på meg. Jepp, forholdet var på bristepunktet, det eneste vi gjorde var å krangle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...