Gå til innhold

svart brudekjole...?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg så en link her om brudekjoler i forskjellige farger... Men ingen svarte! Det er altså det som er drømmen, da det bor en liten gother i meg... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Mitt Skattkamer er en morsom butikk i Oslo - husker ikke adressa, men det finner du i katalogen.

De selger flotte lange kjoler og skjørt, samt korsetter og andre ting som helt sikkert kan kombineres til en flott brudekjole. De syr mye klær selv også, så kanskje de kan lage en til deg??

Suz :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

stilig og tradisjonelt med svart kjole..!

i gamle dager (1800-tallet ol) var brudekjoler svarte..

det var den kjolen man skulle bruke som penkjole i mange år, så den måtte ha en anvendelig farge..

hvilte brudekjoler er et nymotens påfunn (begynte på 20-tallet)

Skrevet

Ja, det var faktisk kjempestilig! Alt er lov og alt er mulig, det er det som er så gøy med å leve nå!!

Skrevet

Ja, hvis noen hadde sagt til meg før jeg så bildet at jeg skulle synes det var fint med sort kjole hadde jeg ledd av dem..... :ler:

Men jenta var kjempeflott!!!

Nydelig med den buketten til.....

Skrevet

Det var faktisk stilig og det kledde henne. Bra det var så spreke farger i buketten!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer faktisk en del hvite og svarte kjoler til neste år. Jeg jobber med klær og har sett på messer at nedover i europa har det vært populært i flere år, men det er ingen norske jenter som tør. Derfor tar ingen det inn i butikkene sine. Men nå fra neste år kommer det enda mere og jeg tror at Demetrios har en kjole som ligner litt på denne som er kjempekul. Har nesten litt lyst på den selv.

http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/catwal...ticle131851.ece

Også trykker man videre på: De velkledde og smakløse og ser på bildet av Halle Berry. Skikkelig østen inspirert... kult.

Lise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...