Amelie Skrevet 26. april 2002 #1 Del Skrevet 26. april 2002 Hjelp! Jeg er blitt så sinnsykt forkjøla - vondt i hodet, nesa renner, slapp i kroppen og så videre - hva kan jeg gjøre for å bli raskt frisk? Er det noen som har noen gode råd? Gjerne såkalt "kjerringråd"! Takk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone S. Skrevet 26. april 2002 #2 Del Skrevet 26. april 2002 Denne drikken har hjulpet meg mange ganger når jeg har vært forkjølet eller holdt på å bli det: kok 2 dl vann med to teskjeer kanel. Press 1/2-1 sitron i et krus og hell det kokende vannet over. Ha et par teskjeer honning i den varme drikken (eller mer, til den blir passe søt) Hvis du klarer har du et hvitløksfedd oppi. De ulike ingrediensene hjelper kjempebra! Ellers hjelper det å ta det med ro, drikke mye vann og sove. klem fra Tone S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Ta deg et c vitamin sjokk...det hjelper meg når jeg holder på og bli dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå