beccy Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Vi blir kanskje en gjeng på 6 eller 8 stk. som skal reise på to ukers ferie, kanskje èn nå til sommeren. Vi er i alderen 20-25 år og ikke særlig hypp på de mest kjente party stedene Agia Napa, Sunny Beach osv. Vi vil et sted hvor det er litt classy (glamorøst), masse sol, shopping og party. Dette er så utrolig vanskelig. Mest av alt ønsker jeg å reise til Thailand. Men det er ikke så lurt om sommeren vel? Har tenkt på Ibiza, noen som har erfaringer, prismessig? Kom med innspill, håper det er noen som har tips til steder
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 hva med sør-frankrike? juan les pins.. kanskje noen dagsturer til st.tropez, monaco osv..?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Thailand kan være fint på sommerstid det. Men særlig glamorøst er det ikke... Skal dere ha glam er det St. Tropez, Gardasjøen etc.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Vi blir kanskje en gjeng på 6 eller 8 stk. som skal reise på to ukers ferie, kanskje èn nå til sommeren. Vi er i alderen 20-25 år og ikke særlig hypp på de mest kjente party stedene Agia Napa, Sunny Beach osv. Vi vil et sted hvor det er litt classy (glamorøst), masse sol, shopping og party. Dette er så utrolig vanskelig. Mest av alt ønsker jeg å reise til Thailand. Men det er ikke så lurt om sommeren vel? Har tenkt på Ibiza, noen som har erfaringer, prismessig? Kom med innspill, håper det er noen som har tips til steder Hva med Marbella/Porto Banus?
Nay Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Thailand kan være fint på sommerstid det. Men særlig glamorøst er det ikke... Synes Koh Samui i Thailand er rimelig high-end jeg da... Thailand er helt topp om sommeren, ikke så ekstremt varmt som resten av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå