Isabella_ Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg har en tatovering som skal på leggen. Det er en g-nøkkel med noen gitarstrenger slynget rundt på et vis. I disse strengene tenkte jeg at det kunne stå noen ord f.eks om musikk. Det er bare plass til noen få ord - toppen 3. Han som tegnet den til meg skrev mitt navn. Men jeg vil ikke ha mitt navn på leggen. Er det noen som har noen forslag til noen fine ord? Endret 25. januar 2010 av Isabella_
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Sitater om musikk eller fra tekster, som betyr noe spesielt for deg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har en tatovering som skal på leggen. Det er en g-nøkkel med noen gitarstrenger slynget rundt på et vis. I disse strengene tenkte jeg at det kunne stå noen ord f.eks om musikk. Det er bare plass til noen få ord - toppen 3. Han som tegnet den til meg skrev mitt navn. Men jeg vil ikke ha mitt navn på leggen. Er det noen som har noen forslag til noen fine ord? Har ikke noen forslag til deg, men et spørsmål til deg: Hva får folk til å tatovere seg? Jeg mener, det du synes er fint og "stilig" i dag, er det ikke sikkert du liker om noen år, og det å få fjernet en tatovering er ikke så lett. Får du den vekk, vil det jo alltid bli arr.
Isabella_ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke noen forslag til deg, men et spørsmål til deg: Hva får folk til å tatovere seg? Jeg mener, det du synes er fint og "stilig" i dag, er det ikke sikkert du liker om noen år, og det å få fjernet en tatovering er ikke så lett. Får du den vekk, vil det jo alltid bli arr. Personlig ser jeg på tatovering som kunst. Kanskje ikke om noen tatoverer Snurre Sprett på rumpa. Men om du tatoverer noe som betyr noe for deg. Et bilde eller en tekst. Et navn? Det er mange ulike oppfatninger om dette, og det er forståelig. Jeg har selv en venninne som tatoverte seg på underarmen da hun var 18 år. En ganske stor tatovering som hun begynte å fjerne med laser ganske rett etter hun tok den. Det blir jo et stygt arr. Og dyrt er det. Så jeg forstår risikoen. Jeg er vell kanskje litt av den kunstneriske. Jeg tegner, maler og spiller gitar. Er veldig glad i musikk generelt. Derfor vil jeg ha denne g-nøkkelen. Det er en veldig feminin nøkkel, som er personlig tegnet til meg. Det kommer nok flere tatoveringer etter hvert som årene går. Men jeg tar ikke en tatovering uten å tenke godt over hvor den skal plasseres og hva det skal være. Og det kan godt hende at jeg blir "lei" av den. Men alikevel vil jeg tenke på hvordan livet mitt var da jeg tok denne tatoveringen og la den representere det. Men jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å synes den er stygg. Har du sett på Miami Ink eller LA Ink noen gang? Da vil du kanskje få et litt annet syn på dette
Glynis Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg har sett alt av Miami Ink og LA Ink, noe som gjør at mitt syn er at en g-nøkkel er usedvanlig uoriginalt. Ville uansett ikke hatt noen bokstaver hvis det ikke er noe som roper så sterkt til deg at du ikke har kommet på det innen nå. Endret 26. januar 2010 av Glynis
gohege Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 et sitat fra favorittsangen din, eller noen ord fra skalaen, som Do Re Mi eller noe : )
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Grow up! Hvis du trenger hjelp fra andre til å finne den "perfekte tattoo" så er det best du ikke får deg en! En tattoo må du leve med hele livet. Det burde ikke være tvil om utseende eller symbolikk. Å spørre på et forum om hjelp viser bare at du har misforstått hele greia. Fjortiss.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Noen av notene til din favorittsang kanskje.... Ellerno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå