Gjest TS Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Skrev innlegg her for en stund siden, siden kjæresten min setter seg foran pc`en og runker så godt som hver eneste gang jeg er vekk! Vi har omtrent ikke sex lenger, og jeg finner spor etter runking hver jævla gang jeg har kommet hjem mens han har vært aleine, i tillegg til at jeg har kommet hjem mens han har holdt på flere ganger! nå er jeg så LEI MEG og sinna på han!!! Han dro før jeg fant det ut men han kommer tilbake litt over 8 og da kommer det til å klikke for meg! Hva i h*** skal jeg gjøre med det her? jeg er helt ute av meg!!! jeg er så sinna at jeg har lyst å være utro, for det er sånn det føles for meg nå!!
Gjest MikeWaters Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 jeg er så sinna at jeg har lyst å være utro, for det er sånn det føles for meg nå!! Don't get mad, get even. Gå inn på www.twilightnorge.no og gjør stolen våt
Gjest TS Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Don't get mad, get even. Gå inn på www.twilightnorge.no og gjør stolen våt nei her må det værre ting til. han syns bare det er bra at jeg gjør det. Faen ta han.. jeg fortjener bedre enn det her! Drittsekk.. Jeg er 2 cm i fra å være utro nå..
Modic Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Skrev innlegg her for en stund siden, siden kjæresten min setter seg foran pc`en og runker så godt som hver eneste gang jeg er vekk! Vi har omtrent ikke sex lenger, og jeg finner spor etter runking hver jævla gang jeg har kommet hjem mens han har vært aleine, i tillegg til at jeg har kommet hjem mens han har holdt på flere ganger! nå er jeg så LEI MEG og sinna på han!!! Han dro før jeg fant det ut men han kommer tilbake litt over 8 og da kommer det til å klikke for meg! Hva i h*** skal jeg gjøre med det her? jeg er helt ute av meg!!! jeg er så sinna at jeg har lyst å være utro, for det er sånn det føles for meg nå!! Det hender da ikke sjelden at jeg er inne på nettet og leser erotiske noveller mens gubben er borte?? Det har ingen ting med forholdet oss i mellom å gjøre, det er bare en del av det seksuelle livet mitt ( vårt, han gjør det samme av og til.) Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det du beskriver - bortsett fra at han får vaske opp sølet etter seg!
Gjest MikeWaters Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 nei her må det værre ting til. han syns bare det er bra at jeg gjør det. Faen ta han.. jeg fortjener bedre enn det her! Drittsekk.. Jeg er 2 cm i fra å være utro nå.. Kjør på, utroskap er det eneste rimelige å ty til ved dette tilfellet. Du har min fulle støtte!
NoAngel Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 det virker som om det er mer det at de ikke har sex lenger, men at han runker fremfor å ha sex som er problemet her. noe som jeg kan ha full forståelse for. føler med deg. og skjønner at du er sint.
Gjest TS Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Det hender da ikke sjelden at jeg er inne på nettet og leser erotiske noveller mens gubben er borte?? Det har ingen ting med forholdet oss i mellom å gjøre, det er bare en del av det seksuelle livet mitt ( vårt, han gjør det samme av og til.) Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det du beskriver - bortsett fra at han får vaske opp sølet etter seg! men dere har i det minste et sexliv sammen. Vi har sex en gang i måneden kanskje.. Fordi det er jo så mye lettere for han å bare ta seg en runk. Heretter skal jeg nekte å ha sex med han hvis han vil. Jeg syns det er tåpelig oppførsel. Jeg er tydeligvis ikke sexy nok. siden han heller må runke enn å orke å ha sex med meg.. og JO det er derfor, ellers hadde han runka I TILLEGG til å ha sex med meg, men det er jo bare istedetfor..
Sheherasade Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 TS, jeg skjønner deg godt. Av og til er greit, men det virker jo som om han er helt avhengig. Og det går tydeligvis utover sex-livet. Men jeg synes ikke du skal senke deg ned på hans nivå, eller enda lengre ned, ved å være utro. Det du bør spørre deg er jo om du orker å være sammen med ham hvis dette fortsetter. Hvis du ikke orker det så må du gi ham tydelig beskjed og få ham til å forstå at du mener alvor. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor utro? Hvorfor ikke bare slå opp? Dersom forholdet deres ikke funker seksuelt så er det kanskje ikke mye å fortsette med? Har dere snakket om dette? Vet han hvordan du føler det og tolker det når han gjør dette? Vet han hvor frustrert du blir ved å bare ha sex 1 gang i mnd? Og enda viktigere: "have you said it more than ONCE?" =)
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Skjønner deg godt. Hadde typen min runket som erstatning for sex med meg - hadde det klikket her også. Vis ham innnleggene her inne! Fortell han at det frister å være utro, fordi du ikke får sex, mens han har sex med seg selv og nedprioriterer deg. Jeg blir kåt når kjæresten min runker, men da er vi gjerne sammen. Han får gjerne gjøre det på egenhånd også, men det skal ikke gå utover vårt sexliv!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Det kan virke som han har et problem, ja. Ta deg en skikkelig prat med han, der du sier klart i fra at enten så gjør han noe med dette ellers går ikke dette lenger. Å være utro løser ingenting.
*Numi* Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Er det nødvendigvis sikkert at det er sånn at han runker så mye at han ikke vil ha sex? Tror du ikke mye av runkinga kommer av at dere ikke har sex? Er det mangel på seksualitet i et forhold er det vanligvis begge som må jobbe for å få det bedre. Det kommer faktisk ikke av seg selv. Synes ikke du har noen rett til å være sint før du har pratet med han. Si at du synes dere har havnet litt skeivt ut, og at du savner at dere har sex. Kanskje er han enig? Endret 25. januar 2010 av *Numi*
Gjest strykebrett Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Heretter skal jeg nekte å ha sex med han hvis han vil. Jeg syns det er tåpelig oppførsel. Jeg er tydeligvis ikke sexy nok. Det hjelper sikkert veldig på sexlivet deres vil jeg tro
Gjest Gjest_josie_* Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Skrev innlegg her for en stund siden, siden kjæresten min setter seg foran pc`en og runker så godt som hver eneste gang jeg er vekk! Vi har omtrent ikke sex lenger, og jeg finner spor etter runking hver jævla gang jeg har kommet hjem mens han har vært aleine, i tillegg til at jeg har kommet hjem mens han har holdt på flere ganger! nå er jeg så LEI MEG og sinna på han!!! Han dro før jeg fant det ut men han kommer tilbake litt over 8 og da kommer det til å klikke for meg! Hva i h*** skal jeg gjøre med det her? jeg er helt ute av meg!!! jeg er så sinna at jeg har lyst å være utro, for det er sånn det føles for meg nå!! For en idoit han er. Jeg skjønner deg godt! Tror nok du bør gjøre det slutt. Tenk deg nøye om og ikke ombestem deg, det er faktisk tenningen hans som er borte, og hva kan man gjøre med det? han kan ikke akkurat bestemme seg for at nå skal han tenne på deg og ikke hånda si. På tide med utskifting..
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 Veldig off-topic, men jeg måtte bare le litt av overskriften. "Så har han runka igjen..... begeret er fullt". Skal ikke så mye til for å tilfredsstille humoren min. ANYWAY! Jeg hadde sikkert også blitt sur, ettersom det er rimelig labert på sexfroten. Lysten hans er det tydeligvis ingenting i veien med. Har du prøvd å snakke skikkelig med ham? Hvor lenge har dette pågått? Det er flere ting som spiller inn, men jeg hadde gitt det litt tid. Dersom dere har vært sammen lenge, kan spenningen ha forsvunnet litt. Ingen dum idè å dra inn sexleketøy, rollespill osv. inn i seksuallivet. Det kan være med å sprite opp. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 Du ser ut til å si at forholdet skranter fordi han runker. Men kan selvbesmittelsen hans være et symptom på at det er noe galt i forholdet? Eller er han den eneste skyldige, mens du er verdens beste kjæreste? Prøvd samlivskurs eller samlivsterapi, eller kun ensidig skyldfordeling?
Gjest brutal_mann Skrevet 25. januar 2010 #17 Skrevet 25. januar 2010 Lurer på om TS noen gang har stilt seg selv spørsmålet; "Hva kan jeg gjøre for at han skal ville pulke meg?" Jeg antar at TS er dritkjedelig i sengen, mangler seksuell utstråling og er snerpete. Sånn sett er typen en kylling som ikke har dumpet henne enda.
Gjest Christian Skrevet 25. januar 2010 #18 Skrevet 25. januar 2010 For en idoit han er. Jeg skjønner deg godt! Tror nok du bør gjøre det slutt. Tenk deg nøye om og ikke ombestem deg, det er faktisk tenningen hans som er borte, og hva kan man gjøre med det? han kan ikke akkurat bestemme seg for at nå skal han tenne på deg og ikke hånda si. På tide med utskifting.. Hva i alle dager - en har en side av historie, fra en som fremfor å snakke om følelsene vil bruke energi på å tråkke en annen ned ved å være utro. Først undret jeg meg om det var riktig, men å se at folk støtter opp om utroskap fremfor dialog minner om barnehageoppførsel mer enn voksne mennesker....jeg antar noen her er over 15 år i hvert fall? Jeg kan slenge en brannfakel deluxe her; men kanskje du TS er problemet for han, men fremfor ¨å snakke sammen tyr han til nødløsningen og du vil være utro...ville jo vært merkelig syns jeg om alt er hans feil...og du har rett i alt, og det er bare synd i deg...
Gjest Gjest nr 98763 Skrevet 25. januar 2010 #19 Skrevet 25. januar 2010 men kanskje du TS er problemet for han, men fremfor ¨å snakke sammen tyr han til nødløsningen og du vil være utro...ville jo vært merkelig syns jeg om alt er hans feil...og du har rett i alt, og det er bare synd i deg... Enig. Kanskje det er en grunn til at han ikke har sex med deg. Kanskje det er noe du gjør, kanskje det er noe du ikke gjør, kanskje det er noe som ikke har med deg å gjøre som plager ham?
Gjest jenta i farta Skrevet 25. januar 2010 #20 Skrevet 25. januar 2010 Kjære deg, ro deg ned - is i magen jente ! Alt er fixbart uansett hvordan dette ender. 1. kommunikasjon - hvorfor skjer dette, runking i seg selv er bare sundt, men så lenge det går ut over deres sexliv - reddbart? Vil du ha det sånn, best å gå hver sin vei? Dere vil finne en felles løsning, enten sammen eller å gå hverderes vei. Ingenting er verdens undergang, hold deg rolig, - kanskje venter det deg noe spennede "rundt" neste sving ! Lykke til, ta kontroll !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå