Gå til innhold

Hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet

Jeg har fått en ekkel følelse av at kjæresten min spiller et dobbeltspill av noe slag.

Klarer ikke å sette fingeren på det. Men det er som om han er en helt annen med meg alene, enn når vi er sammen med andre.

Vi har det kjempeflott når vi er alene, mange interessante temaer taes opp, og han er kjærlig og snill. Vi ler så vi har vondt i magen, og koser oss masse.

Så snart vi er sammen med andre, så "skifter" han personlighet. Han kan fnyse av det jeg sier, sier meg i mot/er aldri enig. Og går vi f.eks. på kjøpesenteret, så skal han plutselig ha hendene i lomma, i stedet for å holde meg i hånda. Slikt skjer aldri f.eks. på tur i marka. Jeg "tar" ham i å flørte med andre, og han framstår på ingen måte som at han har kjæreste.

Tilbake hjemme så er han kjærlig og snill igjen, og planlegger sommerferien med meg.

Er dette en mann som vil ha det beste fra begge verdener bare? Jeg begynner å føle meg mindre og mindre respektert.

Hva gjør jeg? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker med ham.

Fortell ham hvordan du oppfatter det, og spør om hva han tenker.

Hvis nei, kan han være så snill og endre på det for det sårer deg?

Kjenner han seg igjen? Hvis ja, hvorfor gjør han det?

Det kan være at han ikke tenker over det. At han er så vant til å være på sjekkemarkedet at han ikke tenker over at han aviser deg offentlig.

Hvis det fremdeles er et problem etter at du har snakket med ham, kan jeg godt komme med flere råd da.

Men uten å vite hva han selv sier, er det vanskelig å vite årsaken.

Da kan vi bare gjette.

Skrevet

Hei :) Tror dette kan ha flere årsaker jeg. Høres ut som om han har dårlig selvtillit,og forsøker å "hevde" seg ved å rakke ned på en "svakere", altså deg. Barnslig opptreden,tøffe seg på en måte. Dessuten kan han være redd for at du skal si noe som faktisk får deg til å virke smartere enn ham. Kjærlighet er en innfløkt ting,men dersom den er ekte så viser man den. Folk til stede eller ikke. Bare min mening... :klem: Håper dere finner ut av det.

Skrevet

Det er ikke sikkert han gjør dette bevisst, men jeg har vært i samme situasjonen selv, og følte ikke akkurat at han var stolt av å være sammen med meg..ville ikke leie/kysse/klemme offentlig.. og det endte med at han slo opp.. MEN som sagt, mulig din bare ikke tenker over det. Uansett: prat med han ;)

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Jeg vet sannelig ikke, har vært i forhold før, så har sammenlikningsgrunnlag også, selv om mennesker er forskjellige.

Tror jeg skal si fra ja, men dette er jo en så grunnleggende ting..skulle ønske at dette vare det mest selvsagte i verden, det at man respekterer hverandre. Og det burde det være..huff, ikke bra :(

Skrevet
Tusen takk for svar alle sammen.

Jeg vet sannelig ikke, har vært i forhold før, så har sammenlikningsgrunnlag også, selv om mennesker er forskjellige.

Tror jeg skal si fra ja, men dette er jo en så grunnleggende ting..skulle ønske at dette vare det mest selvsagte i verden, det at man respekterer hverandre. Og det burde det være..huff, ikke bra :(

Det er jo sjanse for at han respekterer deg, men ikke har tenkt over dette.

Menn er ofte litt enkle når det gjelder å tenke over det som er viktig for oss damer.

Snakk men ham, uten å angripe. Da blir det bare krangel. Si: jeg føler at du, jeg tenker at, jeg ønsker at. Ikke du gjør, sier osv.

Lykke til. :)

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet
Det er jo sjanse for at han respekterer deg, men ikke har tenkt over dette.

Menn er ofte litt enkle når det gjelder å tenke over det som er viktig for oss damer.

Snakk men ham, uten å angripe. Da blir det bare krangel. Si: jeg føler at du, jeg tenker at, jeg ønsker at. Ikke du gjør, sier osv.

Lykke til. :)

Tusen takk til deg for svar og godt forslag. Skal holde meg saklig og uten å angripe når jeg tar det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...