Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve å vokse bikinilinja i går, for det holder seg vel lenger da? Jeg har ikke prøvd å vokse før, men jeg gjorde akkurat som det sto på pakken, men det ble ikke med noen hår... ??

Hva kan jeg ha gjort galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det sto at de måtte være over stubbenivået, og det er de nå altså... Jeg har ventet og ventet for at jeg skal være sikker på at de er lange nok...

Men, dere som vokser, hvor lange er hårene når dere vokser da?

Skrevet

Jeg har også prøvd å vokse, og det samme skjedde med meg! Og hårene var lengre enn det som stod på pakken.

Skrevet

hvorfor ikke gå i en salong å få gjort det ordentlig.. de som jobber med det har litt mer kjennskap til det

Skrevet
hvorfor ikke gå i en salong å få gjort det ordentlig.. de som jobber med det har litt mer kjennskap til det

Det er nok ikke alle som har råd til det, du!

Skrevet
Det er nok ikke alle som har råd til det, du!

Da bør man kanskje vurdere å ta seg råd til det allikevel. bikinivoksing koster fra 200,- så det ikke store summene det er snakk om! og da slipper man å skade huden sin på den måten man risikerer ved hjemmevoksing.

Skrevet

Jeg bruker kun varmvoks. Strips får jeg ikke til å virke. De er like hårfrie etter bruk.

Hvis varmvoksen er for kald, eller jeg bruker for lang tid før jeg fester papirstrimmelen går det heller ikke.

Jeg har også lært meg til å gni grundig så papiret fester seg ordentlig i voksen.

Dette er de tingene jeg har vært borti.

Skrevet

Jeg bor på "bondelandet" og her er det ingen salonger som vokser...

Hvor får man kjøpt varmvoks? Og hvilket merke?

Skrevet

Veet selger varmvoks. Fåes de fleste plasser med utvalg i Veet, som H&M, Cubus, Vita etc. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...