Jente24 Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Er det noen her som kjenner til lager utsalg av tekstil og hobbyartikler i Fredrikstad?? Jeg bestilte katalog derfra for noen år siden,men har rota den bort. Husker ikke hva den heter heller... Den ligger ikke i selve sentrum,men ganske på utsiden. Ikke langt fra E6. Fint om noen kan hjelpe......
Gjest Lea Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Kan det være SGS du mener? Rekker ikke å finne web-adressen dems (om de har en da?)
Rufus Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Er litt kjent, jeg.... Tenkte først på Panduro, men det ligger jo en bra bit fra E6....men om det var i hovedsak tøy, kantebånd ol kan det har vært SGS også..Lenge siden jeg har vært der, så det er mulig de også har hobbyprodukter nå...(det virker jo slik, mener jeg...)Du finner dem her: http://www.hobbyverkstedet.no/
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Du tenker nok på SGS - de ligger i Dikeveien på Rolvsøy, ikke så langt fra Østfoldhallen. (Fra E6 retning sør - ta til høyre ved Biltema/McDonalds, følg RV 109 FORBI Østfolhallen, ta til venstre i første rundkjøring, så til venstre - og rett fram i ca 150 m. Panduro ligger i sentrum av Fredrikstad - de har også mye fint!
Jente24 Skrevet 9. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2003 Takk for svarene. Det var SGS jeg var ute etter. Tenkte å bestille katalogen, og kanskje ta en tur iløpet av høsten. Kjøpe flere håndarbeidsprosjekter. Jeg har for vane å begynne med ting og gjøre dem halvferdige.... kanskje flere som kjenner seg igjen på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå